Carta HITS Seminggu Di Blog Pesona & Mustika.

Carta HITS Seminggu Di Blog Pesona & Mustika.


Entry HIT seminggu di blog Etuza.
Cuba baca dan baca ya...
inilah paparan gambar entry hit
seminggu di ikuti oleh Komen Blogger
1000 Milik Blogge UMI ALYA & JM.

Klik Entry SINI  dan SINI 

      Rupanya untuk Entry meletup di blog seseorang blogger harus pandai dan kreativ menyampaikan mesej seperti tajuk entry dan paparan gambar. Mohon agar tidak dianggap riak ya..tolonglah.. tetapi kita kongsikan sesuatu yang mungkin lepas ini anda berfikir mencari keyword naikkan SEO blog anda ..sebab pada Etuza SEO blog sangat penting, kerana kita mahukan ramai pembaca merangkumi rentasan benua. Oleh itu mari cari dan gali tajuk keyword pada setiap Entry blog kita....


Buktinya Inilah Sila Baca & Lihat

MasukanPaparan halaman
17 Dis 2014, 35 ulasan
96
14 Dis 2014, 53 ulasan
91
18 Dis 2014, 23 ulasan
80
18 Dis 2014, 12 ulasan
72
19 Dis 2014, 13 ulasan
72
Posting gambar adik Akif anak blogger Lya pegang tropi
kejayaan ibunya Lya. Ha masuk blog Etuza pula..

Model : Akif
Photography : Blogger Lya
Dikuasakan Oleh : Blogger Blogspot.com.

      Infor tentang Akif. Adik Akif ada lesung pipit.. cuba perhatikan gambar di atas tu..sama juga ada  lesung pipit. Dulu masa kecil macam akif Etuza tak faham orang tua di sekeliling Etuza asyik tengok Etuza.. lepas tu cubit sayang dekat pipi Etuza. Tak faham langsung waktu itu..Bila dah remaja.. dahulu lah baru reti baca majalah..ooooo lesung pipt ni jadi daya tarikan orang. Baru lah Etuza faham..ya faham sangat. Allah dah bagi.. lesung pipit ni..ha kini dah berumur tak lagi lah.. nampak dalam..mybe dah berumur..manisnya senyuman  dah pergi ke anak-anak Etuza...hehehe..

Adaptasi Kreativiti : Blogger Etuza 

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

29 ulasan

terima kasih kepada blogger yang datang membaca ya...

terima kasih kepada blogger yang datang membaca ya...

Sama-sama..ehe..he..perasan ya...

hehehe..suka dengan bro belog santai..santai ja komen ya..

Yeayyyyyyyyyyyyyyy akif dapat tropi ya, tahniah2..

Pastinya JM penyumbang utama ulasan tu.. (sib baik dia xder, kalau idok abis le saya kena basuh cukup2..)

Akif memang terbaik :)..

Sama-sama cikgu :).. hehe

Cikgu maksudkah sayakah tu?, sama2, hi3

tahniah cikguu...setiap entri pasti ramai yg mengomen hehe

Tahniah buat semua.. tahniah juga buat cikgu Etuza.. :)

Tahniah cikgu.....terasa seronok bila ada orang datang blog kitakan.....Setuju ..... kita kena letak tajuk mesra SEO barulah blog kita jadi pilihan ramai...tp blog OKje, OKje belasah jer hihi

siapa lagi klau bukan kak Umi Alya tu heee

kak Umi...ehem2..nama JM di sebut2 nampak :-)

don worry akak..u r tetap the number ONE

cikgu Etuza..bagi JM pula bukan bilangan komen yg di tinggalkan tetapi bilangan pengomen..sbg contoh setiap entri berapa org yg tinggalkan komen..10? 20? orang..jika di lihat kepada bilangan komen maybe byk bilangan kerana JM dan Kak Umi mmg aktif sangat dlam bab tinggalkan komen di setiap entri..harap2 x bosan melayan huhu

Apa yang pastikan teruskan menulis blog kerana semakin ramai reader setia di blog cikgu Etuza..Tahniah kerana cikgu rajin update blog berbanding JM huhuh

Yeayyyyy adik ahkak dah sampai.. ( melompat2 stail budak2 kekdahnya, hu3)

Idok le, pastinya JM no 1 dlm masa 24jam.. tak caya?? tunguuuu....

Maklumlah kami berdua terlebih sudu dari kuah gayanya, ahakkkk

kak Umi sudah datang nampaknya hihih

JM x nk mengaku boleh hihih

bertubi2 komen di balas ekekeke

Eham, ehem.. tiba2 rasa gatal tekak pula, hi3

Kita ibarat aur & tebing, tak ke gitu JM?

Bertubi2 erkkk? Idok le weyhhhh

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (443) Ceritaku (429) Agama (383) Berita (383) Dunia Blog (337) Promosi. (312) Doa (310) Info Lelaki (272) Tips Blog (269) Pengalaman (240) Anak (223) Pendidikan (212) Nasihat (209) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (184) Berita Keningau (179) Hadiah (155) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Ekonomi (108) Sejarah (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (75) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Percutian (31) Award (30) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (23) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Kucing (20) Rasullah SAW (20) Artis (19) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (12) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger