Bloggers Di Pantai Timur & Utara Harap Bersabar

Grafik Merundum - Kita Semua Tahu Masalah Ini.
Bukan penting sangat untuk di ketengahkan hal grafik ini..
Tetapi tahukah anda ramai BLOGGER sana yang sedang
bertarung dengan masalah banjir..harap maklum.

Graf paparan halaman Blogger
paparan grafik blog Pesona & Mustika dua hari  
khamis dan jumaat  serta sekarang.

    Seperti yang anda ketahui jika anda blogger atau pembaca senyap yang suka datang ke blog Etuza, pasti anda akan melihat ada beberapa Entry lalu di blog ini mengenai GRAFIK dari blogspot.con dan dikuasakan oleh Google Search. Nah sekali lagi paparan tentang grafik blog Etuza menghiasi laman Pesona & Mustika ini.

    Etuza melihat semakin merundum dan merundum sejak hari rabu, khamis dan jumaat ( kemarin ). Ini berlaku ada kaitan dengan keadaan banjir ( bah ) di neregi negeri sekitar Pantai Timur dan Utara di Semenanjung Malaysia. Terutama Kelantan dan Terangganu. Perlis dan Pahang. Mengikut kajian Etuza ramai penggiat blog yang berasal dari 4 negeri ini tampil dengan begitu mesra memberikan sokongan kepada Etuza, kepada blog Etuza Pesona & Mustika. Etuza merasa simpati kepada keluarga blogger yang hadapi masalah banjir ini. Memang dalam keadaan banjir seperti itu dan masih berlaku sekarang, payah kita hendak melakukan aktiviti harian termasuk aktiviti berblog. Mereka hanya dapat mengambil gambar banjir tetapi kesukaran masa dan tempat untuk melaksanakan rutin blogger iaitu online blog dan blogwalking.

     Etuza berfikir buka sahaja grafik blog Etuza merundum tetapi juga kepada blogger lain di mana sahaja baik Etuza di Sabah juga blogger otai di Sarawak dan di negeri-negeri lainnya. Grafik ini apalah sangat hendak di gembar gemburkan hendak di war-warkan jika anda blogger. Tapi ini kegemaran Etuza ya, salah satu idea untuk Etuza hidupkan blog ini. Memang unik jika kita melihat paparan grafik pada kadar kiraan sekarang, hari ini, minggu ini, sebulan dan setiap masa pada blog kita melalui papan pemuka ( setting blog anda ). Kepada blogger baru yang belum berani hendak klik grafik blog anda, mulai hari ini cuba-cuba tengok ya. manalah tahu dengan melihat grafik blog anda akan menemui satu idea pengoisian blog ha..update lah blog kemas kini dan lebih ceria melihat grafik.

Nota : Apabila kita melihat dan mendengar musibah seseorang atau sesebuah keluarga kita digalakkan mengucapkan Innalillahiwainahirojiun. DariNya kita datang dan kepadaNya kita kembali. Hari ini mereka ada masalah,esok lusa tulat kita tidak tahu keadaan kita. Dan teruskan berdoa dan lakukan amalan yang baik semoga Allah merahmati hidup kita.

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Semoga mereka tabah dengan apa yang berlaku.. hampir kebanyakkan blogger tertumpu dengan isu banjir ni..

    BalasPadam
  2. grafik blog pun melungsur brsama bnjir cikgu...

    BalasPadam
  3. Nampak sangat sepanjang tempoh itu saya jarang online, hu3

    BalasPadam
  4. Oh ya, kami baru kembali ke teratak asal, seronok sangat, alhamdulillah air semakin surut walaupun khabar terbaru, hujan lebat berlaku di daerah lain pula di mana ramai dikalangan rakan2 tinggal di sana dan paras air meningkat secara mendadak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lupa nak bagitau, kiriman belum diterima, mungkin masih di Pejabat Pos, maklumlah sebelum ini kami di sini terputus hubungan dek banjir.

      Cikgu jangan risau, barangan akan sampai juga cuma lambat sikit.

      Padam
    2. bestnya kak Umi dapat hadiah dari cikgu :-)

      Padam
  5. Kat kawasan Lya tak banjir ........ tapi sesetengah tempat banjir ..

    BalasPadam
  6. rajin cikgu semak traffic kan...ok juga tu..itu salah satu cara utk tambah semangat dalam berblog kan

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.