Blogger Malaysia Review By Etuza Siri #8

Blogger Malaysia Review By Etuza Siri #8
Pilihan Etuza Pada 16hb Disember 2014.

Etuza pilih SINI sila Klik blog ini.
Ini header blog pilihan Etuza iaitu Blog KAMEQ DEANNA.
Blogger wanita yang aktif dari SARAWAK.

KAMEQ DEANNA
Cantik header Kameq Deanna Morni ni...
Sangat sesuai bagi blogger wanitah solehah.

     Blogger Review by Etuza blogger sebenarnya belum berakhir, masih ada blog yang belum sempat Etuza reviewkan. Bukan tak sempat untuk percepatkan tetapi Etuza lebih suka aktiviti blogger dan blog review ini berjalan tanpa tergesa-gesa. Tanpa tekanan, maka dengan itu akan ada pelbagai entry mengisi laman Etuza dan sesekali menyelit blog direviewkan. Dan malam ini tiba giliran blog ini iaitu BLOGGER DEANNA MORNI & Blog dia KAMEQ DEANNA dari Sarawak.

     Rasanya Blogger Deanna Morni agak menunggu juga blog milik dia direviewkan. Memetik kata - kata Deanna Morni mengenai blog katanya" Dilahirkan pada tahun 1980 bekerja di sektor awam..Deanna suka berkongsi pengalaman dan pendapat sediri di blog.Terima kasih kepada yang sudi membaca dan komen di blog Deanna . Jangan pula lupa tinggalkan jejak , insyaAllah Deanna akan membalas kunjungan anda" Inilah kata-kata peneguhan Deanna kepada kita agar kita klik blog milik Deanna Morni.

     Blog Deanna Morni seperti template Etuza mempunyai 3 kolum utama dan paparan baground hitam dan menggunakan font warna putih. Blogger Deanna Morni buat masa ini berada di Sarawak bercuti bersama keluarga berdasarkan entry-entry yang disajikan lebih banyak mengkongsikan kepada kita hal kebahagiaan Deanna Morni bersama ibubapa dan kakak - kakak serta anak buah Deanna Morni. Etuza kira blogger Deanna Morni adalah seorang wanita yang rajin dan menyayangi saudaranya serta ibubapanya.

   Kepada yang belum mengenali Deanna Morni sila lah klik SINI. Dalam blog Etuza blogger ini tiba-tiba muncul memberitahu hendak join segmen pertama atau program pertama Etuza menggunakan blog iaitu PROGRAM PENCARIAN TROPI UNTUK BLOGGER 2014. Deanna Morni berjaya menyahut cabaran dan hanya mendapat sijil penghargaan dari Etuza sebagai penganjur. Selain itu blog Deanna Morni akan direview dan kini telah berjaya memasuki ruangan BLOGLIST GRATIFY di blog Etuza. Tahnia blogger Deanna Morni. Blogger wanita muda ini peramah dan periang kelihatannya. Dia tidak sombong ...jika kita berkunjung ke blog Deanna Morni pasti Deanna Morni akan jenguk blog anda. Sila lah berkenalan dengan blogger Deanna Morni dari Sarawak.

Nota: Kotakan kata jika sudah berkata ya!. Pastikan kehidupan ceria dan berniat mahu pelbanyakkan amalan yang baik demi bekalan ke akhirat kelak. Wallahualam.

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Manfaat ilmu & kongsi ilmu yang ada membawa kebaikan hinggalah kita bertemu denganNya....

    BalasPadam
  2. alhamdulillah...saya jugak dh kenal blogger ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak Kam..sorry tau JM dh lama x terjah blog kak Kam tu..bukan x nk tapi x sempat...balik nanti JM datang yek

      Padam
  3. JM juga salah seorang reader di blog Kameq Deanna ni..pelbagai cerita di kongsi dan terbaru kisah perjalan beliau balik ke kampung, Kabong Sarawak

    BalasPadam
  4. waaaaa.....mekasih bebanyak cikgu....terharu bila baca review dari cikgu...sesungguhnya sy ni masih banyak kekurangan mohon teguran jugak dari rakan-rakan len jika ada salah dan silap yerr...mekasih lgi sekali untuk cikgu dan rakan2 yang sudi singgah blog sy yg xseberapa tu....hehehhehehehehe

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.