Blogger Malaysia Review By Etuza Siri # 7

Blogger Malaysia Review By Etuza Siri #8
Blogger Safirul Amar Menjadi Pilihan Etuza 
Pilhan Blog dan Blogger Yang Ke 8.
TAHNIAH BLOGGER SAFIRUL AMAR 
BERJAYA MENARIK PERHATIAN ETUZA.

SILA KLIK SINI 
Entry dari Etuza untuk blogger Safirul Amar.

Safirul Amar Azmi Blog!
ini header blog Safirulamar.com..simple tetapi sangat 
tampilan template blog ini. Ringan dan smallest ..
Sangat sesuai dengan blogger seperti Safirul Amar yang
memang macho dan handsome man..

     Etuza tertarik selau klik blog Safirul Amar blogger lelaki seperti Etuza. Tapi andainya tepat tekaan Etuza..blogger Safirul Amar ni masih muda dan belum berkahwin. Ha tekaan Etuza lah. Harap Safirul tolong jawab ya. Kemudian blogger ni tegas tau!..dia tegas menyampaikan tiap Entry dia. Bagus blogger seperti Safirul. Seorang blogger yang berani ke hadapan menyatakan perkara yang benar.

      Selain itu blo blogger Safirul Amar ada masanya memaparkan humar berhikmah dalam tampilan blog maya Safirulamar. Paling menarik Blogger Safirul Amar ialah dia memiliki banyak kemahoran ICT, banyak ilmu  pengetahuan Safirul tentang mentadbir blog serta kemahiran ICT. Tahniah Safirul. Ini terbukti bila kita lihat header blog Safirulamar.com ada SKYTEACH CREATIVE IVT. Kita lihat link Safirulamar di bawah ni. Sila klik banner SKYTEACH CREATIVE.

SKYTECH CREATIVE

Bagaimana Etuza Kenali Blogger Safirul Amar.

    Etuza mula-mula follow blog ini lepas itu Etuza tidak pasti pula Safirul follow blog Eutza ini. Yang pasti blogger yang baik mesti akan balas follow blog kita. Kepada blogger yang kita HORMATI SEMUA MARILLAH SALING FOLLOWER YA. Etuza kenal lebih banyak kepada blogger Safirul Amar apabila blogger ini mengikuti Program Pencarian Anugerah Tropi Edisi November 2014. Satu percubaaan berani Etuza di dalam blog maya milik Etuza ini. Ada Safirul Amar menghantar jawaban kuiz, apapun hanya berjaya mendapat hadiah penghargaan.  

    Etuza harap hadiah penghargaan kepada blogger Safirul akan terima dengan tempah yang cepat dan pantas. Semoga Blogger Safirul Amar terus berblog dan menghamparkan kita dengan catatan yang mantap dan menarik. Kepada blogger lain klik lah blog Safirul pasti Safirul akan membalas kunjungan anda semua. Klik blog Safirul Amar SINI. Klik juga Entry Safirul Amar yang terbaru. Sangat kreatif penceritaan memberi teguran dengan penuh waspada. Klik SINI.

Nota: Blogger Malaysia Review By Etuza Siri #7. Tahniah Blogger Safirul. This is special for you. Blogger Safirul Amar " Awak Kat Mana?"


Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Blogger Safirulamar awak kat mana? ..)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Blogger Safirul tu masih belajar ke dah bekerja..maybe beliau sibuk jadi tiada masa utk BW dan tadbir blog

      Padam
  2. Dah pergi tengok dan follow blog safirul. memang banyak ilmu boleh dapat dari blog tu.

    BalasPadam
  3. Tahniah blogger Safirul kerana terpilih oleh cikgu Etuza to review your blog

    BalasPadam
  4. Salam. Wah...tqVM ..terharunya..hehe
    Saya telah berkahwin tuan etuza. Ada anak2 . Sorng lelaki dan perempuan. Ermm..petua kelihatan seperti awet muda...mandi air perigi 44 hari...heee..
    Btw ...tqvm. i will review your blogbya

    BalasPadam
  5. tahniah safirulanmar...bolg hbt direview blogger hbt.

    BalasPadam
  6. tahniah... jom nak terjah la blog ni

    BalasPadam
  7. tahniah safirul awak kat mana? awak kat mana?

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.