Bicara Kesihatan Lelaki

Masalah Mati Pucok Lelaki

    Adat manusia dipasangkan dengan lelaki dan wanita, sebagai langkah kehidupan yang harmoni dan menepati tabi'e kehidupan yang selamat maka pasangan lelaki dan wanita wajib dijab kabulkan melalui pernikahan yang sah di sisi agama. Hakikat perkahwinan adalah bertujuan untuk mencari kebahagiaan dengan adanya zuriat yakni anak-anak yang sihat dilahirkan oleh pasangan suami isteri.

      Tidak keterlaluan boleh dikatakan perhubungan seksual  secara halal adalah juga sebagai hak asasi manusia. Maka sama ada kaum lelaki mahu pun kaum wanita bersama-sama mempunyai hak untuk menikmati kepuasan seksualnya.

     Perkara mati pucok lelaki memang terlalu sensitif dan seringkali suami isteri sendiri pun berasa amat malu  untuk membincangkan antara satu sama lain dan juga amat segan pergi berjumpa doktor untuk mandapatkan nasihat dan rawatan yang sewajarnya.

     Mati pucok bagi lelaki apa sebenarnya? Dengan fikiran waras dan secara terus terang, mati pucok lelaki bermaksud " KEGAGALAN DALAM MELAKUKAN PERHUBUNGAN SEKSUAL KERANA ZAKAR LELAKI TIDAK BERTEGAK DAN KERAS"  secara langsung tidak dapat menujah zakarnya keluar dan masuk ke dalam faraj wanita, maka dengan keadaan serba salah itu, tidak mungkin syahwat pasangannya meningkat naik serta dapat merasa kenikmatan seks.

    Klik SINI     Masalah mati pucok biasanya disebabkan oleh faktor-faktor kejiwaan, gangguan perasaan, ketegangan atau oleh sebab sesuatu pengalaman buruk dalam perhubungan seksual. Selain daripada faktor kejiwaan ada juga kemungkinan masalah kesihatan tentang kencing manis, tekanan darah tinggi,sakit buah pinggang, bengkak kalenjar prostat,penyakit barah,penyakit infeksi lain dan sebagainya.



   Walaubagaimana pun, penderita mati pucok harus berani mencari rawatan yang sewajarnya untuk mengatasi  krisis-krisis perkahwinan dan keluarganya dengan segera. Dalam hal untuk mengatasi masalah mati pucok, kesihatan fizikal dan kesihatan mental harus sama-sama diutamakan.

Nota : Etuza memetik keterangan kesihatan lelaki tajuk mati pucok lelaki ini menerusi dari buku kaedah terapi urut guasa tradisional cina.Yang di tulis pengenalan secara ringkas penyakit mati pucok lelaki.

Cadangan rawatan oleh blogger Etuza.

1. Gunakan produk untuk lelaki iaitu PALACE PRIME - ELKEN difomulasikan khas untuk lelaki. Pasti produk ini dapat membantu menyelesaikan ketegangan zakar lelaki. Harga berpatutan dan sangat tinggi kualiti serta diakui oleh ramai penggemar produk ini tanpa kesan sampingan. Kesan baik menggunakan produk ini ialah mengatasi sakit pinggang atau tulang pinggang lelaki selain menguatkan otot-otot anda. 

2. Berminta untuk produk ini sila letak maklumat anda di ruang ulasan dan hubungi Etuza pada bila-bila masa. Harga berpatutan dan dijamin kualiti. Ternyata Etuza berpuas hati menggunakannya. Laluilah hari-hari bersama insan tersayang anda.

Hubungi Etuza Blog Pesona & Mustika.

Catat Ulasan

25 Ulasan

  1. assalam lelaki2 sejati harus ambil tahu ni...

    BalasPadam
  2. Terjawab sudah kegunaan Palace Prime - ELKEN, kita berusaha, Dia yang menentukannya.. mudah2an segala usaha kita membuahkan hasil.

    Buat kaum Adam, apa salahnya kalian mencuba produk ini, apa lagi, meh order dan dapatkan khidmat nasihat percuma dari Cikgu Etuza, zasssssssss..

    KESIHATAN ANDA, KEBAHAGIAAN ISTERI...

    BalasPadam
  3. Salam hujung minggu...apa saja masaalah harus berikhtiar...demi menjaga kesihatan diri dan keharmonian rumah tangga...

    BalasPadam
  4. Yg dah beeumahtangga wajib ambik taw hal sebegini

    BalasPadam
  5. Cikgu mati pucok or mati pucok...cam pelik je bunyi nya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahaha...salah...mati pucok or mati pucuk...

      Padam
    2. Jm ya betul sama ca tu cuba sebut yang ada o atau u lain kan tu sepucuk surat..pucok merujuk kepada specific perkataan ..lebih dalam maknannya ..

      Padam
  6. alamak!!! entri ni lebih sesuai utk lelaki dan orang yang sudah berkahwin tetapi JM sudah terbaca ...JM baca perenggan 4 dengan lajunya dan terasa malu lah pulak huhuhuhu...

    BalasPadam
  7. ehh..satu lagi..jika lelaki yang tiada masalah pun boleh ambil palace prime ni ke sbb cikgu menyatakan mengamalkan juga palace prime ni...ehh..JM! kenapa nko excited nk tahu ni..hohohoh....larik!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. As'salam JM kena amalkan juga..sebab palace frime ni boleh mengelakkan masalah prostat lelaki juga, selain kesan yang lain..memang sihat lah minum ni ..
      Tapi paling digalakkan ialah yang ni lah yang masalah tulah..ya..Etuza guna untuk satu testemoni yang baik ..bila dah dapat kesan baik ..ambil lagi dan ambil ...)

      Padam
    2. Saya google dari internet, terus terjumpa kenyataan "ia lebih hebat dari viagra" gulppppppp..(tutup muka malu weyhh...)

      Padam
    3. kak Umi..JM google infonya lain...kembali DARA dan Awek MUDA hihih

      Padam
    4. Erkkk komen akak tadi jadi tak?? cam was2 jer..ulang sekali lagi..

      JM cari info berkaitan dengan apa? Akak terbaca info mengenai palace prime - elken seperti entri di atas.

      Gimana nak kembalikan dara dik? produk ini tercipta khas untuk lelaki, keliru sudah..

      Padam
    5. Etuza rasakan JM ada buat search google LDvenus ni..Pfrime produk untuk lelaki..yang normal pun tak apa amalkan produk ni..malah boleh sihatkan sakit pinggang atau otot2 sakit...yakin dan sihat ..apapun kena guna dahulu amalkan baru ada kesan..sekali minum ja lepas tu nak komen negatif memang tak jadi sihat..

      Padam
    6. Itu le, sayapun rasa JM search LDvenus yang dikhaskan untuk wanita..

      Padam
    7. ahahaah..no wonder lah keluar hasil lain..JM berminat nak tahu berkenaan LD Venus..kalau Palace Prime tu seram sejuk je ..x nk tahu lah ekekek

      Padam
    8. Klau JM terpandang lelaki berseluar ketat pun dh buat JM rasa berdebar debar terus alihkan pandangan ahahaha

      Padam
  8. Alamak? Tak mau komenlah......malu hihi....
    Tp yg tak menahan ada gambo selfie sebelah produk! Hihi...kan okje dah ckp cikgu suka selfie hihi

    BalasPadam
  9. Berapa kotak pengambilan Palace Prime utk kes di atas?

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.