Aura Warna Kuning Di Laman Etuza Siri #7

Aura Warna Kuning Di Laman Etuza Siri #7

Pesona Warna Kuning Di Laman Etuza # 7

Kuning pada bunga-bungaan sangat memikat hati Etuza
pada pagi ceria ini. Klik pada bunga -bungaan yang memliki
jalur kuning pelbagai corak terang dan kelihatan ada jalinan kuning
menjadi penghias laman blog Etuza hari ini...
Jemput tengok ya..bunga biasa sahaja..tetapi nampak
tetap ada daya tarikan..
warna kuning pada bunga ini sangat pekat..kelihatan seperti
kuning emas di Raja Malaysia..kilat dan bercahaya.
.Pesona bunga kemboja dan orkid.

Bunga Matahari juga pekat kuningnya..sangat cantik dan bersinar
sebaik mentari meninggi di langit hari...

Jalinan bunga kuning daripada pelbagai jenis daun..
nampak jalur warna kuning menghias tepi tengah dedaun bunga ini..
kelihatan turut ada daun bunga ubi kayu berjalur kuning.

tengok tetap ada kelihatan sinara kuning pada dedeun bunga ini..
Cantik dan menyerikan laman Etuza..

Ada pokok bonzai berdaun kilat tebal dan berjalur kuning..
pesona tetap terserlah ..unik sekali dedaun yang ada jalur kuning ini..

anda nampak tak tebal nya daun bunga ini. ada orang kata 
bunga ni bunga puding daun tapak unta..Etuza tak tau lah..
tapi daun seolah tapak untak kot bulat bergerigi..
yang penting tetap ada jalur kuning itu mesej bunga ini..

Nota : Hargailah alam sekitar anda..tanam ;ah bunga dengan niat untuk melihat keindahan bunga ciptaanNya. Pasti ada keseronokan yang anda rasakan. InshaAllah

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

16 ulasan

Wah menarikkk..heliconia

Kuning mmg cantik lebih-lebih lagi kalau bunga.

Waaaahhh... terus mata kakak mencerlang dpt tengok yg cantik-cantik. Kakak suka tengok pokok-pokok bunga macam ni:)

bestnya ada cahaya matahari . kat sini dah berhari mendung dan sejuk saja ... keindahan dedaunan yg memikat mata memandang .

kebanyakkan bunga dan puding yang ada dilaman cikgu ni ada juga juga di laman rumah kakak ...kadang terbiar sepi.

Suburnya pokok bunga2an di laman rumah Cikgu, cantik sangat

ckgu memang suka bertanam ka..syok tengok bunga2 ni mekar

ada satu bunga tu, bunga loceng kan.. dulu2 kecik slalu main bunga nie.. letak kat telinga la.. sekarang dh xda bunga tu

sejuk mata memandang..

Bunga walaupun apa jua warnanya, memang cantik...Ciptaan Allah swt itu sempurna!

warna kuning memang menyerlah cikgu...saya sukakan orkid kaler kuning tu..

Kuning memang cantik tapi saya tak suka berpakaian kuning, mungkin dek kulit sawo matang kot, rasa janggal jer..

rumah cikgu Etuza sudah seperti sebuah taman bunga....mesti cantik berseri laman nya

cikgu tidak perlu pergi jauh untuk melihat bunga matahari hanya di laman rumah shj..JM perlu naik bas dari Bangkok ke Korat semata2 nk lihat kebun bunga matahari

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (446) Ceritaku (431) Agama (384) Berita (384) Dunia Blog (339) Doa (313) Promosi. (313) Info Lelaki (272) Tips Blog (271) Pengalaman (240) Anak (226) Pendidikan (215) Nasihat (210) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (186) Berita Keningau (180) Hadiah (156) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Sejarah (109) Ekonomi (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (77) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Award (31) Percutian (31) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (24) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger