Tiada Kupon Diperlukan Jimat & Tawaran Sepanjang Minggu

Tiada Kupon Diperlukan Jimat & Tawaran Sepanjang Minggu

Terbaiklah Nuffnang memberikan iklan yang sangat menarik. Etuza klik blog Pesona & Mustika sebelum beradu..Ternampaklah iklan Nuffnang dalam blog Etuza ..
Etuza sebenarnya tak faham bab iklan dalam Nuffnang, tetapi Etuza sering terbaca ramai blogger dapat manfaat dari Nuffnang yang selalu memaparkan kita iklan yang sangat menarik.
Biasa tak ada iklan dalam laman Pesona & Mustika,tapi malam ini cepat ja keluar, lepas tu ada pemberitahuan INFO LANJUT ( ini kot nak klik ) Etuza klik dan dapatlah maklumat di FB tentang tawaran hebat BUY ONE FREE ONE FREE. Siapa yang tak nak beli dapat 2 terus bila kita kunjungi McDonald's Malaysia.Huuu!!! best tu..
Photo: You now have more ways to save! 
Introducing the Buy-1-Free-1 Samurai Jr Burger #JimatJimatMcD promotion that starts 3 Nov!
Promo is available Monday to Friday, 11a.m. – 4a.m.

Our Breakfast, Buy 1 Free 1 Chicken McCountry and Happy Meal promotions continue as usual.

beli satu free satu

 https://www.facebook.com/My.McDonalds klik FB ini untuk lebih lanjut. Tawaran ini sepanjang minggu bermula dari 3hb November 2014. Bermakna esok, jika anda berminat makan makanan free dari McDonald,s sila ke sana dan dapatkan tawaran hebat tanpa kupon.
Sedikit info dari McDonald,s katanya :Our Breakfast, Buy 1 Free 1 Chicken McCountry and Happy Meal promotions continue as usual. 

Hebat kan..Good Night dan happay day tomorrow. 

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

16 ulasan

dah lama tak ke Mc D ni..

@❤Kamsiah❤
Asalam Madam Kamsiah peluang nak dapat merah..bugger king pun ada

dah lama x amasuk mcD..pastu dgr pula kena perl BOikOT!! huhhu..JM dah balik..terus terjah blog ni tau :-)

Saya masih tercari2 iklan nuffnang dalam laman ini tapi tak jumpa..

Sejak kes serangan Israel terhadap Gaza dulu saya dan keluarga masih belum ke Mc D lagi sejak itu....

Salam singgah sini cikgu...Diana lagilah tak tau pasal iklan2 nuffnang ni...hehe...

tahniah dpt rezki yg bnyk..

tahniah dpt rezki yg bnyk..

@Etuza Etuza
peluang nak dapat murah bukan merah )

@Etuza Etuza
JR mohon maaf ya jika ada yang tak berapa suka iklan MCdonald. InshaAllah akan lebih hati2

@Mardiah Diana
Asalam MD betul Etuza juga tak berapa memahami nya hanya mencuba..nasib tetapi x mengharap..

@paridah
Paridah , hehehe belum lagi baru nak belajar godek2 Nuffnang..mana lah tahu ada rezeki. tetapi dalam masa yg sama tak mengharap kalau ada alhamdulillah

Keluarga bunda pun sama macam JR,,dah lama tak ke Mc D...

oh ada kah buy 1 free 1 ni....hihi tak perasan...

Lya dan keluaga pon dah lama tak kd mcd..kami boikot ..

Nak kata boikot Md, rasanya tak juga tapi kurang berkenan dengan layanan staf kat situ, agak sombong..jadi terus keras hati xmo beli..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (432) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (366) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Info Lelaki (265) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (211) Nasihat (205) Pendidikan (201) Rasa Bahagia (182) Kasih sayang (178) Berita Keningau (169) Hadiah (149) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Hari Raya (1) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger