Terpantas 9 Entry Dalam 20 Minit

Wow!!!! cukup hebat apabila dalam tempoh 20 minit terdapat 9 buah entry ( catatan ) di laman maya online setiap hari.
Adakah anda pernah melihat pada paparan Papan Pemuka dan lihat SENARAI PEMBACAAN  (semua blog) dalam akaun blog milik anda. Pada paparan ini selepas Etuza terbitkan satu Entry kemudian Etuza akan lakukan semakan balik pada Entry Etuza itu selama 20 minit, 20 minit kerana hendak betulkan ejaan dan kemaskan gincu, terang kan jelak serta bedak bagainya dalam Entry Etuza baru klik terbitkan sekali lagi. Konon 20 minit tu agar tiada lagi kesilapan dalam ejaan serta ada daya tarikan.( hahaha rupanya ada juga silap eja- Bunda dah tegur di ulasan ) malu Etuza. Tapi malu dalam happy. Tahu tak dalam 20 minit sahaja terdapat 8 entry ( catatan ) dari 8 blogger Malaysia membenamkan entry Etuza. Serius bila terbenam ke bawah siapa lagi nak klik blog kita... Sungguh pantas dan luarbiasa macam rasa magic pun ada sebab baru kita selesai buat entry dan ada tindihkan entry kita.

Ha!!! maknanya jika anda tidak rajin dan rajin update entry dalam blog, maka setiap masa lah entry kita dalam ruang SENARAI PEMBACAAN maya akan terbenam dan terbenam. Ertinya graf dalam gambaran paparan halaman maya blog kita juga turut  menjuman ke gaung kesepian. Tiada lagi yang klik kecuali yang sudah kenal dengan blog kita itu. Sebab itu mesti ada list blog kita di blog. Jangan jadi blog menyombong kata orang...ala maaf lah kasar ke Etuza cakap ni. I'm Sorry!!!.

Anda nak tahu siapa 8 blogger yang tindihkan entry Etuza dalam tempoh 20 minit, mari kita lihat di bawah ini.

*

8. Asal Usul SUNGAI BALANG MUAR ( blogger MAMA MASZUL)


*

7.Kain Corak Kepala Anjing! ( blogger  Truly Love )


*

6.Akhirnya tahun ini atau lebih tepat hari ni.. ( blogger aizamia3 )


*

5.GAMBAR ZAHIRIL ADZIM SOLAT DI TEMPAT LETAK KERETA ( blogger senyum-senyum )


*

4.Qhaliff tak boleh main tab dah ??? ( blogger BEN ASHAARI )


*

3.Segmen : Blogwalking by Syahirah Valiant #1 ( blogger  Dunia Zulmal )


*

2. Giveaway Special Mama & Bayi bernilai RM 750.00 ( blogger monolog dalam )


*

Nasi Ayam Goreng ( blogger Dunia Cik Akak )


(Marilah kita klik blog mereka dan berkenalan dengan 8 blogger ini)

Jelas kan ada 8 blogger Malaysia yang dalam tempoh 20 minit telah membenamkan entry di blog Etuza. Apapun ini pada cara dan kepantasan Etuza melihat balik papan pemuka ( akaun blog ) selepas 20 minit.

Dan baru sebentar tadi sudah ada 4 blog yang telah memuatkan entry baru mereka yang membenamkan entry - entry yang terdahulu. Luar biasa kan..ini menujukkan minda kita rakyat Malaysia penuh dengan imaginasi, penuh dengan idea yang bernas, sebab dalam 20 minit 9 blogger termasuk blog Etuza telah bergabung mempersembahkan tiap satu tajuk dalam paparan di blog masing-masing. Kalau ada blogger tak rasa ini, anda belum jadi blogger Malaysia yang sebenar. Hahaha..tau tak apa.

Kalau nak lagi kreatif minda, keadaan yang non stop entry baru ini di alam maya membuktikan betapa besar peranan pakcik google, dia tak penat ke tu asyik saja terima entry  kita kan kan...hehehe...

Take Note : Selepas 20 minit entry Etuza (Terpantas 9 Entry Dalam 20 Minit) terdapat 9 entry baru menindih entry Etuza yang baru 20 minit Etuza terbitkan. hebatkan, bermakna setiap 20 minit lebih kurang ada 8 atau 9 entry baru yang terpapar dalam laman maya kita. Cuba anda perhatikan.

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. nampaknya blog JM akan jauh ketinggalan kerana
    jm update blog 4 hari sekali huhhuhu

    BalasPadam
  2. Adoii camtu ya ..Lya tak biasa cjheck benda ni la Cikgu Etuza hehehe...Kita pakai buat entri pastu publish dan jalan2 kejap kat blog kawan2 pastu LONG POUT jer huhuhu

    BalasPadam
  3. Kita kena leboh banyak belajar la lepas ni ...baru la tahu banyak ttang nie..Thanks sharing ...

    BalasPadam
  4. Pagi ini blog saya berada di kedudukan teratas, hi3

    BalasPadam
  5. Patutlah blog saya hanya dua tiga je pengunjung. terbenam rupanya. tidak ada org peduli. nti sy update selang seminit. LOL!

    BalasPadam
  6. Bunda pun sama 3 4 hari sekali 1 entri..

    BalasPadam
  7. Mv tak dpat lawan ni..MV sehari palng banyak 3 entry...

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.