Set Inovasi Etuza & Animasi Siri 2

Informations
1. Pemberitahuan penghantaran Tropi
kepada 3 pemenang & 8 blogger
saguhati.
2. Set Inovasi Etuza sepanjang proses
penganjuran Anugerah Tropi Untuk
Blogger Malaysia 2014.

Macam Best Ja Kan!
Inilah Cara Etuza Menganjurkan 
Sesebuah Program di Blog Maya..
Saksikan..


Mana satu lebih menarik 
Special animasi karya Etuza...
Pengisian aktiviti semasa Cuti
Sekolah sesi 2014.



Minta komen anda!
Terima Kasih.


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Tahniah kerana berjaya menganjurkan anugerah terulung buat pertama kalinya. Animasi siri ke 2 juga berjaya kerana tempoh masa 'displa' pic tidak terlalu cepat. Cuma kualiti gambar boleh di 'improve lagi dan kurang tulisan atau perkataan di atas gambar supaya ia nampak lebih jelas dan cantik. Apa2 pun Good Job..

    fuhhh...bagi komen mcm lah JM ni juri profesional kan ehehehe

    BalasPadam
  2. Kalau saya lebih suka dari kanan ke kiri atau kiri ke kanan tapi semua itu bergantung kepada individu.. kita perlu hargainya.

    Cikgu jangan lupa siapkan animasi seisi keluarga siap nama masing2, mudah kami nak kira ahli keluarga kalau punyai soalan kuiz lagi, ahakkkkkkk..

    BalasPadam
  3. @Jari Manis
    Asalam JM ..hehehe tak ada lah, Etuza sangat suka orang tegur / komen dengan ikhlas, kerana dia ikhlas lah ada teguran. Seperti dalam mesyuarat, kita kena bersuara jika pengerusi ja bersuara orang lain diam tak bersuara ..itu bukan mesyuarat tetapi acara mendengar nasihat pengerusi atau acara mendengar bebelan pengerusi kan.
    Terbaik lah JM ..akan memperbaiki dari masa ke semasa, baru belajar n i jm. Kalau move maker ada juga tapi di PhotoScape ni lain terbaik Etuza rasa..

    BalasPadam
  4. @umi alya
    ya setting ada banyak tu kanak ke kiri kiri ke kanan semua ada, akan perbaiki tu UMI, inshaAllah akan cuba tapi tak janji, sebab ada macam2 idea dalam minda Etuza ni.
    Kejap lagi nak keluar...

    BalasPadam
  5. @Etuza Etuza oh ya.. nama & alamat penuh saya email ya Cikgu..

    BalasPadam
  6. Tahniah Cikgu Etuza. Sebab berjaya anjurkan Segmen yang menarik

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.