Sejuk Hati Anak Diapit Ibu Ayah.

Sejuk Hati Anak Diapit Ibu Ayah.

Mohon maaf lah , copy dari 
Laman Utusan Online..
Firman
Gambar Firman Bahagia Dengan Kemenangan 
Diapit oleh ayah dan ibu tercinta.

SHAH ALAM 10 Nov. 2014 - Firman dinobatkan sebagai juara Akademi Fantasia 2014 diapit oleh kedua ibu bapanya selepas mengenepikan pesaing terdekatnya, Ewal di pertandingan akhir, di sini malam tadi. - UTUSAN/FARID JANUDIN 

Hanya sesekali ada Etuza buat entry hal artis di blog Etuza ini.Sebab mereka dah terkenal masuk majalah sana-sini serta seluruh laman maya akan perkatakan kehebatan artis tertentu.
Tapi lain pula AF 2014, ada kelainan dan aura tersendiri dengan penampilan peserta yang berasal dari Sabah iaitu Firman ( Juara).Tertarik Etuza hendak entry kan hal sedikit tentang Firman dan Aman. Etuza nak klik sebenarnya wajah kereta milik Aman ( Naib Juara Af 2014) tapi keluar pula gambar menarik Firman diapit oleh ayah dan maknya. Sejuk hati Etuza nampak. Tak lama lagi Firman akan ke Osaka hadiah pelancongan terkemuka di Jepun bersama Aman dan 3 peserta lain lagi. 

Firman " Selamat maju jaya di arena bidang nyanyian dan jaga lah hati ibu Firman yang amat merestui seni Firman" 

" Firman ingat Mekah untuk ibumu ya"

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

semoga firman terus berjaya, nampak dia ikhlas dan betul2 nak menang :)

Tahniah Firman, bannga sekurang2nya dia dapat merubah kehidupan ke arah lebih baik.

Bertambah bangga sebab dia telah mengembirakan hati ibuayah..

psstt: tiba2 terkenangkan arwah orang tua, al-fatihah..

sentiasa merendah diri..tak sombong...

Tahniah lah buat Firman.
apa2 kerja yang kita lakukan, kalo ade restu dari ibu bape.. InsyaAllah akan dipermudahkan Oleh Nya.

Tahniah firman... rezeki dia.. tak sempat nak tengok kat astro hihi

ibu dan ayah adalah segalanya..tanpa restu mereka hidup sukar bahagia

Tahniah dan semoga terus maju Firman,........

sweet tengok pic ni..semoga firman terus sukses

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (435) Ceritaku (420) Berita (380) Agama (370) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (182) Berita Keningau (176) Hadiah (151) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (119) Sejarah (105) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (87) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (63) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Percutian (26) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Kucing (20) Perkahwinan (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger