Promosikan Samsung Galaxy Untuk Pilihan Anda

Klik ini untuk promot phone brand samsung dari Blog Maria Elena. Etuza klik iklan Nuffnang rupanya ada kebarangkalian kita punya blog akan dipromot oleh Syarikat Pengiklanan Nuffnang Malaysia, seandainya kita aktif berblog dan mendapat perhatian dari Nuffnang, juga jika ada rezeki.
OOO...nak bagi tahu Etuza hari ini ambil cuti rehat khas atas urusan hantar isteri dan anak ke 4 ke hospital ..mereka berdua kena sakit Mata Merah ( itu yang CRRR!!! tu ) kuat betul virus sakit mata merah ni. Bermula dari anak ke 5 balik dari asrama minggu lalu dalam keadaan sakit mata merah. Apa tu biasa dikatakan singkatan SPM ( selamat pagi ). Ha ..dah kena 3 orang dalam rumah Etuza ni..Ya Allah mohon lah agar cepat sembuh dan virus tu pergi jauh dan jauh. Kesian juga tengok mama ( isteri ) sepanjang hari kenyit mata ja..tertutup sebelah..hai kalau sakit gigi juga sakit situasi lain, sakit mata ha..sakit dan situasi lain, apa apa lah bahagian fizikal kita sakit pasti tak selesa. Kalau boleh kita nak sentiasa sihat. 
Ada juga kawan kata " macam kau ni sepatut tak kena sakit sebab pengamal produk kesihatan" katanya, berdesing juga telinga dengar macam ini, kalau dah nak datang ujian sebenarnya biar apapun produk diamalkan tetap sakit, kita hanya berupaya menghalang dari jadi kronik saja. Harus ada usaha lain seperti pergi ke hospital, usaha makan bersistem makan dijaga. Kan gitu...
Ok tentang phone Etuza sebenarnya guna brand SAMSUNG dari China. Memang bagus samsung phone untuk pelbagai kegunaan. Boleh klik untuk apa juga paparan andai saja ada line wifi atau kredit online. 
Ha kepada anda semua sila pilih handphone brand samsung ini, ada tiga pilihan yang sangat menarik dari segi harga berpatutan kira harga murah dengan menggunakan service DIGI. Belilah Samsung Galaxy untuk kehidupan lebih ceria. Ok baca tambahan info samsung galaxy dalam Bahasa Inggeris  di bawah.

if you take the DG Smartplan 78 - means RM 78 per month, you get 3GB internet usage, 100 mins free talktime and 100 free SMS. FYI, 3GB internet tu cukup je for me. boleh check email, download stuff and whatsapp, surf, the norm. pastu, upon singing up, dapat lagi FREE 100 mins talktime and 100 SMS and rebates up to RM 60. pastree, dapat extra freebies like unlimited whatsapp, free norton security (sangat penting ini!) and free Deezer (music streaming app).


klik view...

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. saya pun pakai Samsung Galaxy jugak-Grand 2

    BalasPadam
  2. dah guna samsung hp... setakat ni takde plan nak beli yang baru :-)

    BalasPadam
  3. Samsung yang terbaik buat masa ini kan..

    BalasPadam
  4. Geram kan bila ada org cakap mcm tu "pengamal produk kesihatan tak sepatutnya kena sakit mata"

    sakit mata ni mmg berjangkit..tapi kalau imunasi badan cikgu kuat..in sha Allah selamat..semoga isteri dan anak cepat sembuh ye

    BalasPadam
  5. Cikgu Etuza, sbg reader setia blog Pesona Etuza ni JM nk beri sedikit pandangan atau pendapat as a reader..mohon cikgu jgn ambil hati dan terima dgn hati terbuka ye..

    Rasa tidak sesuai pulak kalau JM tulis kat sini. Cikgu Etuza bagi email address nanti JM Send..boleh

    BalasPadam
  6. sakit mata ni biarpun amal produk kesihatan kalau Allah nak bagi ujian..siapa kita untukmelawan...

    BalasPadam
  7. MV skg gun ahp alcatel jer etuza..tab jak guna samsung

    BalasPadam
  8. Samsung jenama no 1 jualan tertinggi di market sekarang ini.

    Belum pernah menggunakannya.

    Boleh minta petua dari Dr SHikin.
    Jikalau tak silap saya, virus sakit mata merebak melalui sentuhan.
    contoh seseorang yang dijangkiti virus mengesat air mata kemudian pegang tangan si B. Si B menggunakan tangan yang terkna virus tersebut untuk mengesat airmata, maka akan dijangkiti virus tersebut. kerap basuh tangan buat pembawa virus.

    BalasPadam
  9. Amboi2 kemain lagi mulut tu.. sabar jerlah..

    Sakit mata biasa gitu, mudah berjangkit.. biasa bila dah masuk hari ke 5-7, mudah sangat menjangkiti orang lain.

    Insya Allah moga cepat sembuh..

    Nota: Cikgu buang pautan seperti yang saya tunjukkan, saya ada tambah di dalam entri tu..

    BalasPadam
  10. @umi alya

    Ahaksss akak jgn jelez tau its between us

    BalasPadam
  11. @Jari Manis

    JM..
    Jeles tu idok le tp nak "bizi body" boleh tak??

    BalasPadam
  12. Ramai dah sekarang ni yang mengguna henfon jenama samsung ni...bunda pun...

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.