Printer HP Buat Ragam & Hadiah Promot Segmen 1st Etuza

Penghantaran Hadiah Tertunda, printer HP 2000 
 Etuza Tiba- Tiba Meragam..

Sijil biasa saja..andainya bermakna terima lah sedanya..

 Etuza Ingat Cepat Proses..Rupanya..Ada Sijil Penghargaan Tertinggal...Mohon Etuza di maafkan...Itulah selalu nak minta doa yang baik agar lancar ya..Semua dan settle..11 Blogger Menyertai bakal menerima Hadiah Ikhlas Dari Etuza..
Klik Etuza Segmen 1st SINI  

Hadiah ini itemewa untuk 3 orang blogger yang 
membantu Etuza  amat menyenangkan sekali blogger ini..

        Nampaknya Segmen 1st ( pertama ) Etuza untuk Nov - Disimber 2014 telah terilham di jiwa Etuza pada pagi hari ini. Tiba-tiba sahaja tercetus idea ini ekoran FOLLOWER  Etuza seolah tak berganjak dari angka kepala 1. Etuza rasa ruang Follower Etuza kena bergerak dari setapak ke setapak, harus bertambah kerana ruang Follower pada blog itu bukti kita ada sejumlah pemggemar dan pembaca tiap Entry kita. Dan kita juga dikatakan mesra maya dengan follow semula ke blog lain.

     Segera Etuza terfikir apa tindakan susulan kena buat ni sebagai pemblog yang aktif. Harus ada tindakan, maka sepantas kilat lah tercetus idea nak tambahkan pengikut group Gratify itu. Fikir dan fikir inilah ilham Etuza. Minta ramai-ramai join segmen pertama Etuza ni ya. Sokong menyokong sesama blogger. Dan yang menariknya Etuza akan seneraikan ke bloglist gratify. Usah risau masuk bloglist group Gratify Etuza tu tidak akan kena dera. Malah akan terjalin persaudaran dan persahabatan maya

       Etuza risik risik blogger di Group Gratify, sudi tak promot. Wah ada yang sangat membantu dah awal-awal promot. Terima kasih Madam Kamsiah, Umi Alya dan Paridah ( 3 blogger ini ) akan menerima hadiah dari Etuza yang dalam gambar di atas. Bertuah kan..tahniah semua. Blogger Paridah dapat hadiah yang ke 3 kerana dia blogger terawal yang join segmen 1st Etuza ini.  Blogger lain cepat join ya. 
       Infor yang lagi menarik ialah Etuza akan beri hadiah berbentuk key chain kepada 3 blogger lelaki pula yang terawal untuk menyertai Segmen Etuza ini. Sila join kepada blogger lelaki yang Etuza harapkan ya. Semoga terjalin ukuhuwa fillahi antara kita. Masih dibuka peluang sehingga 01 Disember 2014.  Hanya taip join dan copy banner kemudian klik past URL blog anda ke ruang ulasan Blog Etuza. Harap maklum.  

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. WAH DAPAT HADIAH PULAK YA...XSANGKA SUNGGUH TERIMA KASIH BANYAK CIKGU ETUZA...RAJIN MEMBERI HADIAH MOGA MELIMPAH-LIMPAH REZEKI CIKGU...APA KATA YG LAIN...CPT2LAH JOIN SEGMEN CIKGU ETUZA NI..

    BalasPadam
  2. @paridah
    Wasalam..tahniah ya, kena selalu jenguk blog Etuza ..mana lah tahu ada something lagi kan

    BalasPadam
  3. Seorang blogger yang baik tidak mengharapkan sebarang balasan.. segan dengan Cikgu & Isteri, asyik orang yang sama jaa..

    Kebetulan saya ada peluang ONLINE, itu sebabnya cepat keluarkan entri..

    Apa2pun terima kasih tak terhingga buat Cikgu & Isteri, moga sentiasa dimurahkan rezeki, aamiin..

    BalasPadam
  4. @umi alya
    Asalam UMI..terima kasih doa ya. Amin..berkali2 pun tak apa UMI kan itu bijak merebut peluang ya...kena alu=alukan so YAKIN ya. Akan ada nanti yang lain dapat jika ada usaha macam UMI

    BalasPadam
  5. @umi alya
    Asalam UMI..terima kasih doa ya. Amin..berkali2 pun tak apa UMI kan itu bijak merebut peluang ya...kena alu=alukan so YAKIN ya. Akan ada nanti yang lain dapat jika ada usaha macam UMI

    BalasPadam
  6. cikgu...saling tolong menolong...bantu membantu..tanpa mengharapkan balasan..

    BalasPadam
  7. Tahniah kepada mereka yang rajin. Semoga bilangan follower blog cikgu semakin bertambah

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.