PhotoScape v3.7 & Cahaya Mentari Yang Menyinari Alam

Etuza kongsikan sebenarnya ini saja
yang ada pada PC Aspire Etuza.
Dwonload saja di google pasti anda 
akan jumpa PhotoScape v3.7
dan install lah ke komputer anda..
Sangat membantu dalam kita berblog.
Cuba lah ya...
Etuza pernah baca entry teman blogger yang seolah di alam maya yang mengesyorkan agar carilah maklumat di Pak Cik Google segala pertanyaan akan keluar menjawab pertanyaan kita. Etuza kalau dah buntu ada masa seketika tak tahu berfikir langsung kosong dalam minda, macam kejutan lah namanya. 
Bila dalam keadaan seperti itu Etuza langsung akan bertanya, lepas tu selepas bertanya baru Etuza sedar kita tak perlu tanya siapa siapa jika kita mahukan arena blog maya kita terus bernafas. Etuza terfikir sampai bila nak bertanya dan bertanya kepada rakan blogger. Nanti kena tampar baru tahu kang pipi lebam baru sedar kan. Lalu Etuza berjinak-jinak lah mengorat GOOGLE..alhamdulillah segala pertanyaan terjawab, Cuma bagaimana nak masuk balik akaun blog kita apabila kita terkeluar SEBAGAI PENTADBIR sebuah blog ha ini yang masih bermain di minda Etuza.
Dulu Etuza amat kagum dengan blogger MiaLiana, Umi Alya dan Madam Kamsiah serta Bunda. Bila Etuza lihat ada item-item seperti main tunjuk jari item tangan tunjuk good imej dan ada imej tunjuk arah bagi menunjukkan kita kilk itu untuk mempelajari sesuatu dalam posting blog mereka. Etuza benar2 kagum bagaimana item tu jadi, mesti ada software ( alat ) mereka install ke download dan sebagainya dalam komputer mereka.
Kini Etuza dapat jawapan apabila Etuza akhirnya berjaya download dan install ini PhotoScape v3.7 seperti dalam gambar. Sangat membantu kita apabila kita nak kurangkan penggunaan post gambar sebab kita boleh edit gambar dalam satu muka ada beberapa gambar dan banyaklah item imej yang akan membantu kita. Lihat percubaan Etuza tu nampak imej jari tunjuk kan dan imej tangan kata good pada sinaran mentari depan rumah Etuza tu, saja nak ambil di sebalik pohon belimbing mentari tu..sebab tak kuasa mendongak langit dan tentang mentari nanti mata sakit ( jangan tentang matahari nanti mata mengalami kekaburan pandangan ) Ha nampakkan gambar tu.
Etuza sangat bersyukur sangat sebab ada daya keinginan Etuza hingga apa juga impian Etuza tercapai sedikit demi sedikit dalam belajar berblog yang banyak sangat ilmu terhampar ni.Anda nak PhotaScape V3.7 sila klik di Google ya.Lupa dapatkan link URL hari tu dan sudah sebulan sebenarnya Etuza ada PhotoScape v3.7 ni.

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. berkongsi ilu yg bagus ni...kak pun xreti...

    BalasPadam
  2. SN mmg dh lama terjebak dalam penggunaan photo scape.. hehe

    BalasPadam
  3. Lama saya tak guna photoscape, watermarkpun tersimpan didalam pendrive kat pejabat.

    Semuanya gara2 bagi lappy kesayangan kepada anak bujang & ganti lappy lain.

    BalasPadam
  4. byk software yang boleh di gunakan untk edit gambar ni selain photoshop..JM lak guna Picasa 3. So ia bergantung kepada kreativiti masing2 kan

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.