Misi Osaka Jepun Siri 7 ( Dinner Di Hard Rock

Hard Rock, sebuah tempat terkemuka Dunia di Osaka Jepun. Memang hebat kawasan di sini..Kala malam suasana gempak, ada pelbagai kegiatan seawal malam seperti ada pawagam dan acara shoping dengan barangan yang semuanya brand Hard Rock.
Tapi yang paling best di Hard Rock ialah makanan ( dinner) huuu!! kami kena layan terbest dengan diberi hadiah selepas bedal semua makanan, kemudian di hidangkan lagi aiskrim coklat serta kek. Lepas tu diberi tabung duit  lagi dalam bentuk bunrung hantu. Maklum lah kan Hard Rock. Ok layan gambar kenangan Etuza bersama geng. Memang kawasan Hard Rock penuh gemerlapan kala malam...dan tempat ni dekan dengan Hotel Universal Port ya, tempat tinggal ketika di Osaka.So boleh jalan kaki ja ke Hard Rock.







Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. wahh...cikgu stay di Hotel mahal..kalau JM mmg x merasa lah jawab nye...pegi pun dlm trip budget itu pun almost 5K habis for 11 days

    BalasPadam
  2. best...best..kalau boleh nak kesana lagi,kan..:)

    BalasPadam
  3. sama lah gaya etuza dengan king kong tue..

    BalasPadam
  4. Untungnya ada pengalaman di negara orang

    BalasPadam
  5. Bila agaknya nak kenal tempat orang?

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.