Misi Osaka Jepun Siri 12

Misi Osaka Jepun Siri 12

Castle Di Osaka Jepun
Sejarah Istana Unggul Di Jepun
Hanya gambar bercerita...line slow..

Etuza kagum orang tua di Jepun
pula yang rajin bersihkan halaman 
Castle Osaka ini..
Bersih sangat..


Satu lagi tembok di hadapan..
Etuza dengar area ni ada khazana
ada alat perang tersimpan..mujurlah ada 
pasport kalau tak mana boleh masuk..

Tembok atau gerbang masuk di
Istana Osaka Jepun ...nilah dia 


Tak teruja ka lihat kami di Castle 
Osaka Jepun ni..
musim ini bunga2an sakura baru 
berguguran..ala terlepas lah..
ini guide pelancongan bagi tahu..
Pokok ja pula sakura ni..macam baldu 
kelihatan bunga sakura ni..
Subahanallah...

Ini orang Berunai..
bergaya dia dengan pakaian kimono Jepun.

ha ini Castle Istana Osaka Jepun
Menurut yang Etuza denga boleh buka kubah ni..
tu tapi bahaya ada peralatan perang lah
macam kubu lah tu di Jepun.

Etuza akan letak penerangan
sedikit pada gambar di Castle
Osaka Jepun bila line internet laju.
Sedih tul...line meragam..
Kerja pun tertangguh!

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

4 ulasan

Tekunnya mereka bekerja (merujuk kepada gambar di atas sekali)

Suka tengok sebab kemas dan bersih sangat..

gambar ke 3 tu nape tak rotate cikgu hehe

@❤Kamsiah❤

Dah buka ya madam Kamsiah..good luck kuiz ya

Osaka Castle mmg cantik..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (441) Agama (394) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (317) Info Lelaki (280) Tips Blog (273) Pengalaman (247) Anak (233) Pendidikan (220) Nasihat (214) Kasih sayang (198) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (131) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (112) Segmen (108) Keluarga (100) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (53) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger