Kinabalu Pine Resort Kundasang ( Kenangan Lalu )

Kinabalu Pine Resort Kundasang ( Kenangan Lalu )

Ini hanya kenangan imbasan percutiandi Kundasang Ranau di Kinabalu Pine Resort.Tempat ini berada di atas bukit tepi jalan di Kundasang Ranau, Sabah.


Tengoklah betapa bahagia anak-anak Etuza Nick Irfan, Ismat Afif dan Ibnu Mustaqim. Masa ini boleh lah bawa jalan-jalan masih boleh diajak berunding..rasa bahagia saja  depan mata menjadi teman special Etuza ke mana-mana..Memang banyak tempat berehat di Pine Resort ni..Tengok lah pondok lawa tu dan tempat duduk rehat, boleh tengok terus lembah Kundasang Ranau. Huuu!! memukau..

Paling happy Etuza tengok Ismat Afif dan Ibnu mustaqim tengok ja senyuman lebar dia..ceria kan..Anak-anak Etuza yang lelaki masa ni ,wooo!!! ke sana kemari enjoy tul mereka masa tu..Siap tarik tangan Etuza pergi tengok arnab..Sekarang ni tak ada lagi lah macam begini..pandai dah nak atur Etuza...ini ok begini tak ok..lama-lama ikut rentak anak..kekadang2 tu ambil hati anak-anak..Malas lah diorang jalan jauh entah lah kenapa!

Sempat lagi main titi pada parit....
semua nak naik titi....boleh tahan juga tak lansung jatuh..

Betulkan apa etuza cakap tengok tu..macam belum pernah tengok arnab diorang ni..Pada hal hari karnival Mini Zoo Haiwan di Dewan Kompleks Keningau..pegang ular lagi Nick Irfan..Letak ke leher ...isss!!! beranikan Irfan dan Ikmal lah masa tu ..

Macam besar pula badan Etuza masa ni..muka bulat ja..baru tertengok dalam backup gambar2 kami ni..Banyaknya tersorok..lastly masuk dalam blog lah pula..
Info :       1. Etuza ada kawan belajar di UMS Sabah dia ni ada                         homestay di Kundasang Ranau.
2. Katanya murah RM 50 .00 semalam dan boleh memasak sendiri, atau kawan Etuza tu masakkankiranya oder lah. Ini lah kesempatan makansayur segar di Kundasang.
3. No Telefon dia ada tak Etuza simpan, nantiesok Etuza pastikan..
4. Maknanya jika ada kawan2 blogger yang hendak bercuti di Kundasang..bolehterus hubungi dia..kawan Etuza tu.
5. Biasanya Etuza kalau ke Ranau pergi sewa hotelyang murah di Pekan Ranau..kalau ramai-ramaidengan anak-anak sesekali  kami ke Resort. Best. Contoh di Kinabalu Pine Resort.

Cubalah bercuti di Kundasang

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

Beberapa kali ke Kundasang, memang kakcik jatuh cinta pada kedinginan dan keindahannya...

Kundasang...rmai kawan2 blogger yg dah publish tempat menarik dan cantik tu,kan..

nampaknya kakalu JM ke KK mesti masukkan kundasang dalam itierenary.

Biasalah...budak-budak waktu kecil mahu je dorang ikut kalau kita bwk jln2..tapi bila dh agak besar umur 12 tahun ke atas camtu mmg dh x nk ikut dorang ada agenda sendiri. Ini pengalaman JM bersama adik1 lelaki

sy suka g kundasang...pemandangan dia chantek...terutama bila tgk puncak gunung.. :)

GIVEAWAY BY KAMEQ DEANNA

bestnya.. murahnya rm 50 smlm ok la tu

Hari ini Kundasang masuk BH, sama dgn kes CH, penerokaan tanah..

RM50 jaa, murah giler..

Wah seronoknya anak2 Cikgu Etuza bergambar ..Kenangan la ni ..Ya la bukan senang nak simpan kenangan yang indah ini kalau takde gambar,kan Cikgu Etuza..

Wah murahnyaaa harga RM50 jer Cikgu Etuza .. Mesti best kalau dapat pergi..

Ramai yang memperkatakan tentang tempat2 yang indah diSabah....bunda belum pernah sampai keSabah...

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (433) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (368) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (294) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (203) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (179) Berita Keningau (173) Hadiah (150) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Sejarah (103) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (24) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Makanan (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger