Kerusi & Meja Berhias Menangi Anugerah Meja Berhias

Kerusi & Meja Berhias Menangi Anugerah Meja Berhias

Pesona Pesan Berhikmah
Hayati dan kita renung-renungkan lah


Ini kerusi yang Etuza cipta, kerusi 360 darjah ada yang kata kerusi boleh pusing depan belakang kiri kanan ini sinonim sebagai kerusi malas. Hahaha..malas ka, sebab biasa orang guna kerusi ini sambil duduk pusing pusing. Hadui..kerajaan bagi kerusi ni bukan bermalas malasan ya. 
Tak sangka menang sebagai kategori bilik khas pertandingan meja dan kerusi paling kemas dan ceria sempena program 3K anjuran Unit Hal Ehwal Murid di sekolah tempat Etuza bertugas pada tahun 2012. Gambar kerusi ini kini memberi pesan berhikmah untuk kita.
5 Perkara 
1. Muda sebelum tua
2.Sihat sebelum sakit
3.Kaya sebelum miskin
4.Lapang sebelum  sibuk
5. Hidup sebelum mati..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

15 ulasan

mana kerusi berhias tu tak nampak pun

Kata2 hikmah yang amat bermakna, terima kasih saling mengingati.

Oh ya tahniah Cikgu..

Tak perasan pulak kerusi ... Yang mana satu kerusinya Cikgu Etuza..Ke Lya yang salah tengok huhuhu... Nampak cam bentuk kain jer kat situ huhuhu..........

Tak perasan pulak kerusi ... Yang mana satu kerusinya Cikgu Etuza..Ke Lya yang salah tengok huhuhu... Nampak cam bentuk kain jer kat situ huhuhu..........

Alhamdulillah Tahniah ...

@Akif Imtiyaz
kerusi lah tu di balut kain bercorak..tengok betul2 ya...

@Jari Manis
kerusilah tu...dibalut kain corak tu jm..cuma kini ada edit kata2 berhikmah ..tengok tau

saya pun tak nampak kerusinya cikgu hehe

ahaksss...kan dah cakap ramai yg tam nampak ruopa kerusi tu heheheh

Bunda tak persan pulak kerusinya cikgu..

@Jari Manis

JM
Cuba perhati betul2, nampak kaki kerusi tu tapi sikit jer..

Cantik kerusinya..tapi mau tau tinggi ke rendah ar

Cantik kerusinya..tapi mau tau tinggi ke rendah ar

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (434) Ceritaku (418) Berita (380) Agama (369) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (295) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (204) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (180) Berita Keningau (175) Hadiah (150) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (117) Sejarah (104) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Percutian (25) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger