Bulat Masuk Jendela Maya Buat Pengumuman#2

Bulat Masuk Jendela Maya Buat Pengumuman#2

Bulat masuk jendela maya 
kali ke 2 alamak terima kasih
sebenarnya Bulat !
nak melapor kepada anda !!
Sila ambil perhatian..
Mungkin malam ini atau esok hari
Keputusan Pencarian Anugerah 
Tropi Untuk Blogger akan diumumkan!!
Terbaikkan bos ku.
Sabar ya!!
Oh ya..baru ingat Bosku dah buka
banner ucapan "selamat menjawab kuiz"
ha kurang semak la tu..
kejap lagi logo stiker tropi 
juga akan di buka oleh bosku..




                     *Sabar itu iman..apa yang ditunggu
*InshaAllah akan anda ketahui..
*Tuan saya sedang memeriksa
*Jawaban kuiz anda!!! usah risau lah..
*Dia adil kepada semua..
*Kalau dia tak adil, saya Bulat 
*Segera bagi tahu anda!!..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

8 ulasan

hamboi!!! bukan main ye bulat ye...cubit kang si Bulat nih...

Cikgu ni saje je tau..up entri ni...mula2 x lah rasa berdebar sgt dengan keputusan yg bakal di terima tapi bila baca entri ni BERDEBAR lah pulak heheheh

*keep calm JM..kalau nko dapat sijil penghargaan kerana sertai kuiz ni pun dah cukup baik tau :-)

@umi alya

kak Umi, get ready utk terima Anugerah ye...Anugerah Top Commentar heheheeheh

*habislah JM kalau kak Umi baca komen nih

Naper bulat baru tunjukkan diri petang ni? tak aci tau..

sib baik betul kaler tu..

Pada firasat sayalah Cikgu, kami semua ok jer walaupun Cikgu umumkan lewat atau bulan depan. Masih setia baca entri dan tinggalkan komen berulang2.

Pastinya Cikgu sendiri yang tidak sabar2 umumkannya secepat mungkin, silap2 haribulan, kejap lagi terus keluar entri pengumuman. Betul tak JM & aRz?

Salam Cikgu ..Kitatak kisah pon bila Cikgu nak umumkan hehehe ..Moga2 Cikgu dapat menilai tanpa tergopoh gapah ..All the best buat semua ..Ala Bulat masuk blog lagi la arini ..Yeyy betul kaki bulat PUTIH hehehe

pandai pula bulat posing.
Comel.

Amboi! si Bulat pun tak mau ketinggalan...nak enterfram juga di Blog Cikgu...

Debaran calon kuiz dari segmen anjuran Cikgu Etuza kini telah berakhir....

TAHNIAH ...

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger