Borang Jawapan Soalan Kuiz.

Contoh borang jawapan solan kuiz.


Di alu-alukan guna borang ini, tetapi jika malas nak gunakan pun tidak menjadi masalah. Borang ini pada gambar hamparan lautan tu tempat menjawab, pada ruangan kosong di sebelah tu kegunaan Etuza untuk memberi ulasan dan markah. 
Kertas jawaban ini anda emailkan ke gmail akaun Etuza ya.Gmail Etuza ialah amohdazali263@gmail.com. Semua jawapan anda akan Etuza printkan dan Etuza nak bergambar pada semua skrip jawapan anda. Lepas tu Etuza letak dalam posting blog Etuza. Proses ini nampaknya memakan masa dan ada aksi-aksi menarik untuk tiap blog. Etuza akan buat di blog Etuza dan Etuza hadiahkan penghargaan kepada 12 blogger yang berjaya menyertai. 

 Jam 10.00 malam penyertaan akan ditutup dan 12 blogger yang terawal menyertai Etuza beri keutamaan. Take Note ya ..bonus mark bagi blogger yang sudi menggunakan banner Borang Jawapan yang Etuza sediakan. Tapi markah tidak di tolak juga sekirannya guna borang sendiri ya, malah di alu-alukan kerana cara kreatif anda Etuza nilai. 

Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. Asalaumalikum kalau nak copy banner ini tekan dua kali ya pada jari manis anda jika guna tetikus. Sebab kaliau klik right memang tak boleh di copy..besarkan dahulu baru anda copy imen ya. harap maklum..

    BalasPadam
  2. Hehehe siap ada borang lagi ni ...TERBAIK la Cikgu Stuza...All the best untuk semua ...Go go go go ..

    BalasPadam
  3. @Akif Imtiyaz
    nak buat atau anjur program kena beri kesungguhan kan Lya

    BalasPadam
  4. saya pula takut nak jawab soalan kuiz, soalan susah ke Cikgu?? (harap2 kuiz ni tak bocor, tak pasal2 kami kena ulang tugasan, hi3)

    BalasPadam
  5. Moga2 line pagi nanti tak meragam la ya ..hehehe ..Moga soalan yang dikemukakan jgn la yang susah sangat hehehe ......

    BalasPadam
  6. Kata 17 hb tutup segmen nape lak pukul 10 mlm......ha sudah!!

    BalasPadam
  7. @hainom OKje

    Ha3, terguling2 kita kat sini menahan gelak, sakit perut weyhhhhhh.. ok geng, kita sambung lain kali, nak rehat dulu, sok kena bangun pagi, prgm luar..

    BalasPadam
  8. Saya dah tengok sepintas lalu soalan tu, anak kata 'kacang jer..', insya allah akan diusahakan petang @ malam nanti.

    Doakan program yang saya kendalikan sekejap lagi berjalan dengan lancar, punyai kedatangan yang memuaskan dan dapat mengembirakan hati semua pihak, dengan erti kata lain tiada kegagalan. aamiinnnn

    BalasPadam
  9. @Jari Manis

    akak belum jawab lagi JM, cari maklumat dulu, lagipun baru sampai rumah..

    JM dah hantar belum?

    BalasPadam
  10. @umi alya

    belum akak...jawapan belum complete

    BalasPadam
  11. mau pakai borang pula bah kejap htr balik jawapan guna borang ni./..

    BalasPadam
  12. Etuza..MV dah email tp email tue ditendang..betulkah alamat email etuza beri

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.