Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015

bloglist-aynorablogs-com-tahun-2015
Anda copy saja  banner ini dan backlink URl ke blog ini.
Sila Klik INI 
Mengenai Etuza ( Pesona & Mustika )
* Seorang yang sentiasa ceria dan mudah mesra dengan sesiapa sahaja. Seorang yang sukakan alam semulajadi serta amat menyayangi keluarga sendiri keluarga serta kawan-kawan. Bergiat aktif dalam dunia blog kerana berblog dapat ramai kawan dan boleh anjurkan sesuatu program bagi tujuan mengeratkan silaturarahim. Sentiasa berfikir secara positif dan selalu merendahkan diri di hadapan Allah pada setiap masa. Seorang yang tahu batas berblog, blog Etuza adalah personal yang berusaha memaparkan sebanyak mana infor kepada masyarakat. Kalau ada ilmu dalam blog dimanfaatkan ke arah kebaikan Etuza lantas akan bersyukur, semuanya kita pulangkan semula kepada yang maha kuasa, atas segala yang kita ada. Salam kasih sayang.Entry khas untuk AYNORABLOGS.COM.

Syarat-syarat Mudah Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015

1. Terbuka kepada semua blogger di seluruh Malaysia2. Buat satu entri dengan tajuk "BloglistAynorablogs.Com Tahun 2015" dan backlink kan ke blog ini.
3. Tuliskan serba ringkas tentang diri dan blog anda. 
4. Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015 berlangsung selama setahun dari 1/1/2015 - 31/12/2015.
4. Tinggalkan URL entri anda tersebut diruangan komen di bawah.
5. Like fanpage aynorablogs.com.

Tujuan Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015
Cuba mewujudkan win-win situation di mana dalam kita menyertai segmen ini, kita saling mengenali blogger yang ada dan aktif di Malaysia. Lagi pula boleh bertukar-tukar ilmu tentang pelbagai perkara. Dalam hal ini, sudah tentu blog yang aktif akan lebih dikunjungi oleh saya dan pembaca blog ini. Bukankah itu satu bentuk promosi juga...hihi

Jom! join dan sebarkan bahagia...hidup penuh motivasi! harap dapat berkawan bersahabat maya dengan blogger cemerlang ini.

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. banyaknya entri cikgu setiap hari....:)

    BalasPadam
  2. Salam singgah tuan, :) Salam perkenalan.

    BalasPadam
  3. respect dgn cikgu yg byk idea nak di masukkan ke dalam blog..

    selamat bersegmen

    BalasPadam
  4. Terima kasih dear. Selamat maju jaya dalam dunia bolgging. Mulai 1/1/2015 saya akan masukkan ke dalam bloglist di sidebar blog. Check it out ya!
    Ikhlas - aynorablogs.com

    BalasPadam
  5. Selamat maju jaya...selamat bersegmen..

    BalasPadam
  6. Nanti boleh terjah ke blog penganjur segmen ini...InsyaAllah..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.