Blogger Yang Perihatin Sila Ambil Perhatian

Sila ambil perhatian dan ambillah tindakan .

Dalam entry Etuza yang lalu, ada menyatakan bahawa ada sekali lagi, di tahun 2014 ini blog milik Etuza ( Pesona & Mustika ) merancang memberi kan anugerah khas kepada Blogger Malaysia yang sering mengikuti perkembangan blog Etuza ini. 
Terbuka kepada semua blogger yang lama dan baru mengikuti blog Etuza ini. Seandainya ada kemahuan dan niat hendak bersaing dipersilakan untuk mengikutinya. Kerana sebuah TROPI bermahkotakan perkataan BLOGGER pada TROPI tersebut pasti menarik dan anda sebenarnya seorang blogger yang berpeluang memilikinya. Oleh yang demikian sila ambil perihatin, cuba melekat seketika di blog Pesona & Mustika ini supaya mendapat informasi terkini mengenai Program Pencarian Blogger Perihatin ( Anugerah Khas Kepada Blogger 2014 ).

Sila baca berkaitan hebahan awal 

1. Sila baca SINI dahulu entry yang admin buat bagi memulakan hebahan tentang Pencarian Anugerah Khas Kepada Blogger 2014.
2.Sentiasa mengikuti tiap Entry Etuza, jika tidak anda akan terlepas informasi yang penting serta informasi itu nanti akan membantu anda menyahut cabaran Pencarian Anugerah Khas ini.
3. Tiada banner serta tiada sebarang iklan dalam bentuk gambar dalam blog Etuza sepanjang program ini berlangsung.
4. Pada 16 hb Nov pada hari ahad selepas solat subuh akan Etuza terbitkan apakah tugasan yang harus dilakukan kepada blogger yang berminat, demi mendapatkan tropi tersebut. Ewah TROPI bagaikan ala-ala artis diberi TROPI elok benarlah tu kan. Untuk anda, yup!! untuk anda yang berminat menyahut cabaran. 
5. Program ini paling simple kerana tidak menyusahkan anda semua, just ikuti apakah nanti bentuk Pencarian Anugerah Khas For Blogger.
6. Anda harus perihatin pada line wording berwarna kuning, jika anda perihatin dan mengikuti entry-entry Etuza anda akan lihat line wording kuning khasnya sedikit sebagai klu-klu membantu anda, mengesan dan menjangkakan apakah bentuk pencarian anugerah ini.
7. Sila awal-awal follow blog Etuza, mana-mana bahagian yang boleh di follow, sila follow, tak payah follow FB Etuza ..sebab Etuza tak aktif di FB.
8. Mulai hari ini detik ini anda harus hati-hati dan jangan terlepas mengikuti hebahan demi hebahan hal Pencarian Anugerah Khas ini.
9. Tidak dibenarkan bertanya sebarang persoalan yang ada di minda anda. Rasa pelik ke atau rasa hairan ke atau apa-apa simpan saja dihati anda, dan sila jawab sendiri persoalan anda nanti.Insha Allah anda boleh sebenarnya.
10. JIKA SEKIRANYA ANDA ( ha huruf besar lagi tu ) berminat mengikuti cabaran ini, Etuza umumkan sekarang sila masuk ruang ULASAN pada blog Etuza ini,dan nyatakan anda JOIN dan copy URL alamat BLOG anda dengan segera. Sebab kemungkinan Etuza limited kan penyertaan, demi mengelakkan kesesakan lalu lintas jalan ke pintu rumah maya Etuza. Faham kan. Penyertaan mulai sekarang hingga pada  detik ini hingga pada 14hb Nov 2014 tepat jam 5.30 petang akan di TUTUP. Sebab Etuza akan seneraikan semua URL alamat blog anda agar ETUZA mudah memberi hebahan kepada semua yang JOIN Pencarian Anugerah Khas Kepada Blogger Hebat Malaysia 2014 di blog Pesona & Mustika.

Sila sentiasa rujuk kalender terutama 
bulan November 2014

Etuza pinjam Kalender INI 
Terima Kasih Google 
Kerana sudi di klik copy kalendar lawa ini.


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. harap2 kak Umi Alya boleh menang anugerah ni kerana beliau seorang yg begitu komited dan rajin tinggalkan komen. She deserved to it

    Cikgu Etuza..byk sgt line warna kuning..byk sgt perkataan yg di highlight warna kuning..confius sudah ihihih

    JOIN http://jarimanistravel.blogspot.com/

    Tapi JM join suka2 je...sengaja nk memeriahkan suasana

    BalasPadam
  2. JM..
    Akak bg laluan untuk awak, tentunya 16hb nnt sibuk ngan tugasan rasmi seharian, ada program kemasyarakatan, tentunya akak tak sempat nak siapkan tugasan yang diberikan.

    Psstt: Pasti menarikkan trofi tu? ala2 menerima anugerah di karpet merah gitu.. good luck kepada semua.

    BalasPadam
  3. @Jari Manis
    sesiapa pun boleh cuba JM..pada Etuza lebih baik mencuba dari hanya melihat ..dapat ke tak kan kita santai2 saja di blog..kata orang sambil2 berinfo..ada juga sesekali dapat anugerah..

    BalasPadam
  4. Tahnia JM join..alhamdulillah..kepada yang lain jangan segan2..lah ya

    BalasPadam
  5. @umi alya
    Sebagai pemenang anugerah yang lalu kena join tu UMI..usah ragu Etuza akan beri masa juga tu ..16hb hB nov tu baru dikemukakan tugasan ya,..masa berlangsung belum ditentukan..

    BalasPadam
  6. JM..kaka pun sama..memeriahkan segemn yg cikgu ni anjurkan..

    BalasPadam
  7. Meh saya join sekaki meriahkannya, rasa bersalah lak..

    mimialya1.blogspot.com

    BalasPadam
  8. Ok Cikgu Etuza..Lya minat nak JOIN
    http://akifimtiyaz3.blogspot.com/

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.