Arahan Kepada Blogger Safirul Amar Azmi, Paridah & Arz

Arahan Kepada Blogger Safirul Amar Azmi, Paridah & Arz

*Jawaban Kuiz dari Blogger Wanita JM-Jari Manis selamat diterima sebentar tadi.
* Jawaban Kuiz dari Blogger Wanita Deanna Morni juga selamat diterima .Kedua-dua skrip jawaban mereka juga telah di print dengan selamat.Tahnia dua blogger ini.

*Tetapi Jawaban Kuiz dari Blogger Safirulammar tidak dapat dikesan dalam gmail. Etuza rasa ada masalah ketika  menghantar data Jawaban Kuiz tersebut. Dengan itu kepada blogger lelaki Safirulamar sila masukkan jawaban kuiz and di ruangan ulasan dengan segera ya. Etuza mulai memeriksa pada 9 skrip jawaban kuiz yang berjaya dihantar pada Etuza termasuk jawaban kuiz Safirulamar nanti.Harap Safirulamar ada membaca entry Etuza ini. harap maklum.

Penghantaran Jawaban Kuiz Pencarian Anugerah Tropi Untuk Blogger 2014 ini akan berakhir pada 20hb Nov 2014 tepat jam 2 petang. Kepada yang belum membuat penghantaran sila bertindak malam ini, esok atau pada awal pagi pada hari khamis. Blogger yang belum menghantar Jawaban Kuiz ini ialah blogger PARIDAH ISHAK dan ARZ. Sila buat tindakan segera ya. Sebab kita hendak selesaikan segera Program Pencarian Anugerah Tropi Blogger ini demi memberi laluan kepada aktiviti lain dan memasukkan entry Etuza lain yang tertangguh. Harap maklum. 

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

13 ulasan

terima kasih ingatannya cikgu sdg sibuk cari jawapan ni...

Tahniah JM, akak tau awak boleh!!!

Rasanya bloger Arz masih bercuti

kak umi...ahaha....nak jawab tu boleh cuma jawapan tu je maybe kurang tepat

ok kak dh sent email to cikgu harap sampai yer...tq

Alhamdulillah dh smpai skrip jawapannyeee...hihiih

JM...betul tuuu...jawapan sy tu rasa macam salah jerrr...redha jer laaaa...hahahhahah

salam singgah... maaf tak dapat ikuti yg ini...

Akakpun, ada juga mengikut kata hati contohnya setiap hari Cikgu keluarkan banyak entri, terus katakan Cikgu Etuza memang minat berblog padahal ada jawaban yang lebih tepat lagi.

Kalau kita perasan depan rumah Cikgu banyak pokok buah2an dan pokok bunga yang subur menghijau, opss.. (klu..hi3)

@Deanna Morni

Ahakss..x pe Deanna...jika semua jawab betul dan tepat susah Cikgu Etuza nak buat pilihan nanti...so kita yg salah bagi jawapan ni beri peluang kepada yg lain. JM pun join suka2 je boleh eratkan hubungan silaturrahim :-)

@umi alya

ishhh..kak Umi huhuhuh...adakah jawapan JM tersasar dari sasaran hihihi

pergh macam arahan pengawas peperiksaan

@Jari Manis

tup2 JM yang menang..acaner..haha

@Mrs Velentine

Amin!!!!! Heeee

Saya tidak lupa cikgu Etuza. cumanya tidak mampu meninggalkan komen. Hari ini baru sempat untuk blogwalking

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (441) Agama (394) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (317) Info Lelaki (280) Tips Blog (273) Pengalaman (247) Anak (233) Pendidikan (220) Nasihat (214) Kasih sayang (198) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (131) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (112) Segmen (108) Keluarga (100) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (53) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger