Anugerah Untuk Sesi November 2014 Sedang Di Rancang.

Anugerah Untuk Sesi November 2014 Sedang Di Rancang.

Kepada sesiapa sahaja rakan blogger..
Anugerah bulan Sept dan Okt telah
berlangsung di blog Pesona & Etuza..
Tiada rahsiah lagi..telah diumumkan 
Blogger bertuah yang menerima hadiah dari 
Laman Pesona & Mustika..
( sekadar hiasan kononnya sedang fikirkan sesuatu )
Untuk bulan November..Etuza sedang merancang untuk satu lagi Projek Memberi Anugerah. Tengok lah apa nanti, biasa kita kata Giveaway, cuma Etuza rasa tak mahu rumitkan penyertaan. Etuza akan rencanakan lah nanti dan anda datanglah untuk servy dahulu. Cadangan dari rakan blogger juga dialu-alukan. Kalau lah segmen meneka objek ada tak yang nak teka tu? ha sebagai contoh saja.
Tengok lah ya apa nanti plan yang Etuza buat. Sila datang kerana pasti ada anugerah kali ke 3 dalam blog Pesona & Mustika ini.Lepas tu aktiviti memberi akan berehat selepas versi ke  3 ini.
Harap Maklum Satu Pengumuman.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

21 ulasan

menarik..x sabar nk tahu hihihih

@Jari Manis
Teruskan bersama blog PM ya..

JM..

pi mai pi mai kita berdua pengkomen pertama dan kedua tinggalkan jejak setiap entri Cikgu Etuza.. Fuhhh dasyat betul...

Fikir Cikgu, jangan tak fikir...

Hadiah dah sampai, terima kasih banyak2..

Salam cikgu...berita menarik ni....

cikgu ..cikgu nak copy banner doa tu ker?...silakan lah..

Menarik.. kunjung balas ke sini..

@umi alya
InshaAllah..ni lah nak fikirkan cara yang tak bagi beban kepada anda semua..

@umi alya
Alhamdulillah..luarbiasa cepatnya ya...hahahaha pos laju mesti lajukan UMI..ok, Etuza nak tengok ..bukan lah kita nak riak bagai kan.Ikhlas blog PM bagi jadi mana alya peluk bear hemmmm!!!!

Lega rasanya baru buat entry ni dah sampai hadiah tu..tahnia UMI ..memang layak,. Sebab Etuza tahu UMI mengikuti tiap entry Etuza

Lega rasanya baru buat entry ni dah sampai hadiah tu..tahnia UMI ..memang layak,. Sebab Etuza tahu UMI mengikuti tiap entry Etuza

@Kak Umi Alya : ahahahaha kelakar kan

Entri berkaitan

http://mimialya1.blogspot.com/2014/11/hadiah-anugerah-pengomen-segar-mesra.html

Wahhh... pasti menarik nie... ok akan datang singgah lagi nanti yer... :D
follower #173

Wah wah wah tak sabar nak tahu nie..

Sama2 kita tunggu .....all the best cikgu etuza

Waahh posing sakan tuu..throw back yg lama2 la ni ya.. cikgu etuza hegege

good luck...:)
umi alya dan jari manis sentiasa diposisi teratas..:)

Pasti menarik kan..

rasanya still sama kot pemenangnya..hihi....

@❤Kamsiah❤

Jom le Kak Kamsiah, kami bagi peluang pada akak pula..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger