Wow!!! Grafik Naik Tangga Bergerak

Entry Ke 75 
( Cabaran 100 entry oktober 2014)

Wow!! grafik blog Etuza seolah naik tangga bergerak
naik dan naik dan naik..rrrrrrrrrr menjunam lagi 
ke bawah..alamak!!
Etuza suka sebenarnya, bukan riak dan apa2 pun, cuma bila kita selalu klik semua item dalam papan pemuka akaun blog kita macam -macam boleh kita tengok. Apa yang paling menarik selain paparan entry kita ha...ni lah grafik, boleh kita jadikan satu bahan untuk updated blog. Betul kan..ngee!!. 
Kalau anda miliki blog kesayanagn hummm!! mesti sayang blog, mana acih tak sayang blog, sebab dalam blog ada ukuhuwa tau! ada persaudaraan ada tegur sapa dab sebagainya. Ha! dalam blog terpamer banyak ilmu..haha!!! ini realitinya mengapa anda perlu sayang blog anda. Tak sayang ke!! rugilah berbelog tak ada perasaan..hehehe..gurau saja.


Graf paparan halaman Blogger
sikit saja tu...kalau boleh nak lagi tinggi dari ini..
kan manusia tak pernah puas ..nak juga yang lebih tinggi..hehehe..
tapi graf ni benar2 Etuza suka..mendaki tangga kejayaan..

Google bagi  graf blog Etuza serupa ini, jadilah macam ini, lawa tu..seolah naik tanga bergerak kan, tapi awas akan ada junam ke bawah lagi..itu tandanya pada setiap jam 8.00 pagi setiap hari naik tangga bergerak akan stop dan mula kan balik start enjin blog Etuza. 
Ha! siapa yang tekan start enjin seo blog Etuza tu..mudah ja kenal dan tahu, mereka ialah para blogger, para rider senyap pada blog Etuza ni. Selain Etuza sendiri dan anak-anak Etuza. Mereka lah yang melayan blog Etuza ni..baik buruk ke, banyak mana ilmu diangkut sila lah bawa, jangan hentam Etuza dah lah kan. Merapu  pun ada dalam blog ni. Harap selalu terbuka membaca paparan entry dalam blog ni..
Diucapkan terima kasih sangat-sangat kepada yang datang membaca. Andai dapat Etuza ingin selalu bersama, tetapi itu mustahil sebagai Etuza yang ada realiti kerja-kerja di hadapan.
Ok lastly! boleh tak bagi tahu Etuza, kalau anda catat komen ada tak VERIFICATION  menganggu, lalu pedih mata nak tengok nombor kabur tu, minta maaf jika masih ada.Etuza sebenarnya dah cek petang tadi, guna gmail etuza yang lama..bila Etuza drop komen tadi ok tak ada verty..kalau ada ..ni yang nak patah semangat ni.Etuza ada baca tutorial buang verty tu..masih ada lagi kot, entah lah ..ada tak istilah sobotaj..macam FB kena godam tu. 
Alamak apa lah salah Etuza jika ada macam tu. Etuza punya blog ni bukan kaki hina orang bukan umpat keji orangpun..tak ada lah begitu,malah takut bah juga Etuza ada dosa..kalau boleh sempena maal HIJRAH ni..Etuza mohon pada Allah kita semua agar sentiasa kita mengutip rahmat dan pahala atas perbuatan kita yang baik, sekalipun berbelog ada juga kita dapat imbalan pahala kerana kita lah blogger agen penyalur maklumat. Mohon maaf sangat jika anda suka blog Etuza ( ha blog Etuza ya,bukan orangnya ..hehehe) lalu nak komen jumpa pula si VERTY tu..bagi tau Etuza ya. Terima kasih..

Ngee!!! panjang lebar..)

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Kesimpulan: blog spot elak pemgomen 'SPAM' sebab itu pamirkan 'word verification' jka kita log out akaun.

    Cikgu jangan risau, jika kita sudah log in, ia bebas 'word verification...

    BalasPadam
  2. Ada peningkatan tu cik gu...tahniah...teruskan usaha..

    BalasPadam
  3. naper ni asyik silap eja? *** pengomen...

    BalasPadam
  4. Asakam Bunda dan Umi ,,minta maaf banyak tu silap ejaan, akan hati2 lepas ni

    BalasPadam
  5. alhamdulillah . pengunjung semakin memberangsangkan ... semoga lebih baik selepas ini .

    BalasPadam
  6. ** saya maksudkan sendiri tersilap ejaan. Pengomen + pemgomen.

    BalasPadam
  7. Hehehe setakat yang Lya komen dari tadi takde pon Cikgu Etuza ..Benda tu tadak keluarmaknanya dah OK la tu ..

    BalasPadam
  8. TERBAIk ..Panjang lebar benorr nampaknyerr ..

    BalasPadam
  9. tiada sudah verify tue...tapi biasalah kalau salah ejaan semua pun selalu buat

    BalasPadam
  10. kalau naik tangga bergerak kira laju lah tu kalau nak tangga yg biasa sakit kaki2 nak daki seperti JM naik turun tangga subway di korea hari tu heee

    JM rasa dh x de word verfication tu..bila JM komen ok je..terus publish..kalau ada mmg x best

    BalasPadam
  11. TAhniah cikgu kerna entri semakin meningkat ye..chaiyok!!!

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.