Syukran dan TERIMA KASIH UMI ALYA

Entry Ke 94
( Cabaran 100 Entry Oktober 2014 )
Umi Alya ( Klik / follow/ sapa dia/lebarkan jalur blogwalking anda di blog Umi Alya. ( terbaik blogger yang tak lokek ilmu blog )
Alhamdulillah akhirnya berjaya juga Etuza untuk membuat saftey di blog Etuza, semuanya atas tunjuk ajar UMI Alya yang baik hati. Dairi Hidupku itulah tema blog wanita yang jiwa dia hidup dengan ukuhuwa maya, memberi kongsi ilmu dia dalam tips berblog. 
Cabaran amat banyak sebenarnya bila line ternet tak lancar. Percaya ka tidak jika line tak kuat tak power akaun gmail kita juga tak keluar. Petang ini nampaknya Allah beri kelapangan masa Etuza jejaki kod untuk saftey no copy di blog kita. HUmmmm!!! ada rasa lega yang amat sangat seolah batu di dada terhumban jauh ke gaung. Betul manakan tidak Etuza punya blog banyak gambar..bukan nak riak bukan nak bangga tapi nak kongsi kegembiraan Etuza. Apa yang ada kita kongsi mungkin sekadar melihat dan terukir lah zikrullah bahawa apa yang menarik itu adalah kita pinjam dari yang maha Kuasa.
So Syukran dan TERIMA KASIH UMI ALYA. Semoga keluarga Umi beroleh rezeki dan kebahagian di Dunia dan di Akhirat. Amin. ( Mohon maaf jika ada salah ejaan )


Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. tahniah cikgu etuza. Usaha yang baik. Saya pernah buat di blog saya.

    tetapi sekarang entah hilang ke mana

    mengenai No Copy masih ada kelemahan cikgu etuza.
    Seperti saya komen sebelum ini. tiada jalan penyelesaian.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah berjaya juga akhirnya, ingatkan tersilap bagi ilmu 'sesat', maklumlah ilmu saya dibidang IT seciput cuma..

    BalasPadam
  3. ya berjaya sdh buat..nda boleh sdh mau copy pic dari blog etuza

    BalasPadam
  4. Tahniah masalah berjaya diselesaikan .Mudah2an segalanya TERBAIK untuk Cikgu Etuza..Syukur jugak ada sahabat yang sudi membantu..

    BalasPadam
  5. Tahniah kerana berjaya..no wonder JM try nk COPY tapi x boleh..tapi kan..bagi yg bijak pandai still leh COPY walaupun kita dah set SAFETY tu..

    BalasPadam
  6. umi alya tu mmg seorang yg peramah dan tidak okek berkongsi ilmu

    BalasPadam
  7. Tiba2 terjumpa entri setahun yang lalu, hu3

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.