Special Ucapan Terima Kasih Ini...

Entry ke 73
( jika temui ejaan salah mohon maafkan  Etuza )
Etuza agak tergesa-gesa untuk menyiapkan Entry ke 73 ini atas keadaan masa dah maghrib, keadaan tak mengizinkan banyak di hadapan PC ini. Mohon maaf, maafkan Etuza seketika.

Secpicial Ucapan Terima Kasih Ini, khas Etuza tujukan kepada blogger UMI ( Dairi Hidupku). Ucapan sepecial ini adalah kerana Blogger UMI tak pernah segan dan lokek serta tidak give up memberi teguran dan tunjuk ajar kepada Etuza dalam mengurus blog Etuza ini. 

Terbaru UMI dan JM ( Jari Manis ) menegur masalah dalam ruang ulasan/ komen yang ditemui mereka ada Versification iaitu perlu kan nombor pengesahan baru terbit komen. Hai ini memang menyusahkan, Etuza tak sangka selama ini ada benda tu, Etuza di tegur oleh UMI dan JM serta juga Bunda. Hadui Etuza juga tak menyukai verty sebenarnya. Mujur mereka faham kenapa keadaan jadi macam itu. Memang pun cabut lari kalau ada Verty yang tak mahu lari dari Blog Etuza. Harap-harap sudah tak ada ya UMI, tolong cek jika masih berlaku ya, sebab baru Etuza try drop komen guna gmail lama. Sepertinya dah tak ada, jika masih ada, apakah sebabnya dan apakah ada yang ganggu blog Etuza ini. Jika ada .Why? ada kah kesalahan Etuza? atau memang jika begitu nampaknya PAKCIK GOOGLE  kena tanya ni. Sudah Etuza ikut tutorial dan ikut panduan di tempat UMI..anda klik blog UMI ya..Blogger UMI benar2 baik bagi Etuza. 

Jadi Blogger  UMI TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT.HANYA DIA YANG MAMPU MEMBALAS BUDI. KEMUDIAN UMI WOW!!! JUARA KOMEN/ ULASAN SETAKAT 23/10/14. TAHNIA DAN TERUSKAN USAHA, JUGA TERUSKAN USAHA KEPADA BLOGGER LAIN. Minta maaf juga hal ejaan banyak salah. Ampun maafkan Etuza. Maklumlah..berlari tak seiring lagi dengan yang Blogger muda belia, mata tak terang seperti mata Blogger muda belia, menaip banyak salah tekan button keyword PC.  

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Adoiiiii segannya Cikgu, sikit sangat tu...

    Pelik bin ajaib, naper ia masih belum hilang, silap setting apa lagi ya?

    Jika saya datang kemari tanpa 'log in' google, ia timbul tapi jika saya sudah log in, tiada pula..

    Word verification - 3 angka cuma, rasanya ia tidak membebankan rakan2 untuk tinggalkan ulasan, jangan risaulah..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, bro etuza dikurniakan rakan rakan yang baik hati dan prihatin.

    BalasPadam
  3. Asalamualaikum ..UMI dan Ewant..

    malam makin larut ya,,sedang buat kajian kenapa masih ada verty.
    Tapi Etuza guna gmail lama ni ..tak jumpa verty tu Umi..jika ada kaitan dengan ggogle plus ( google+) agaknya kan..saya kena rujuk balik tutorial yng umi bagi dulu..insha Allah.

    BalasPadam
  4. itulah kesimpulan yang saya boleh berikan sebab dilaman saya dan rakan2 yang lain, jika kita belum log in akaun, secara automatiknya ia akan keluar word verification.

    Baru lagi gamaknya sebab sebelum ini saya tidak ketemu kat laman ini dan juga laman lain kecuali ia diubah tetapan oleh admin.

    BalasPadam
  5. Itu Umi yang sedia pandai tentang setting blog bagai...bagi bunda ni...yang banyak perkara juga masih terkial2 ...lagilah...rasa macam sukar sikit nak masuk komen sini... berbanding sebelum ini... apa lagi komen guna mobile..sebab tu bunda saran kan letak link 'blogspot' di g+ cikgu... mana tahu mudah sikit.. In Sya Allah..sekiranya nya tak keberatan..

    BalasPadam
  6. Bunda.. Sayapun sedang belajar, banyak lagi kekurangannya.

    BalasPadam
  7. Hehehe sama2 menegurpada silap dan salah sesama kita ..Moga ikatan ukhuwah yang terjalin sentiasa tersimpul erat ..

    BalasPadam
  8. Lya tak berapa suka sangat kalau ada WORD VERIFICATION tu jadi labat kalau nak komen banyuak2 tak huhuhu..Tapi Lya rasa setakat ni takde pon keluar OK jer ..

    BalasPadam
  9. hihi...mmg ada salah ejaan..tapi xpe bah...nampaknya mereka berdua baik hati membantu

    BalasPadam
  10. don worry cikgu dh tak der word verfication tu..JM leh drop komen dgn senang hati sekarang

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.