Sopan Saja Aman Masuk Blog Etuza

Macamana agaknya Etuza dapat gambar Aman AF 14 ni.
Pelik kan...
Hahaha ...sambil berbelog repering sana sini Etuza ada juga menonton Konset AF 2014 yang sedang berlangsung di saluran Astro Maya. Etuza selalunya ada menonton rancangan tiap tahun ini,tapi tak selalu berada depan kaca televysen. Tak melekat lama, sebab Etuza biasa akan mengambil masa membaca bahan bacaan dan kadangkala situasi Etuza berehat depan TV lalu TV pula menonton Etuza tertidur nenyak depan TV. Hehehe...lucu.

AF 2014 kali ini agak lain, semuanya berbakat dan of course Etuza pastilah melihat 2 orang peserta AF 2014 dari Sabah iaitu Adel dan Firman, kedua-duanya nampak berbakat besar. 

Kenapa ya ada gambar Aman AF14 dalam Blog Etuza!..Etuza tengok pada pakaian Aman nyanyi tema lagu2 P. Ramlee amat sopan dan Aman ja dia pakai songkok baju melayu serta dilengkapkan dengan samping style P. Ramlee. Lagenda yang masih terkenal hingga kini. Al fatihan untuk arwah

Menurut Etuza Aman ni seorang remaja lelaki yang jujur dan ikhlas walaupun kadang2 nampak pemalu nya tebal. Nampaknya sikap Aman yang pemalu tu memberi kesan baik kepada Aman, Aman menjadi sebutan ramai kerana sikap Aman tu.

Aman boleh menyanyi cuma kurang sengat berbanding yang lain. Tapi kadang-kadang kita tak dapat jangka rezeki seseorang. Kita juga kena akur masyarakat selalu melihat besarnya bakat artis itu bersandarkan sikap dan kejujuran seseorang retis tu. Aman dalam hal ini rasanya dapat banyak undi dari peminat Aman yang suka kan sikap Aman. 

Etuza nak kata " Tuah ayam nampak di tajinya tapi tuah manusia tak siapa yang tahu" Semoga Aman,Ewal, Adel (tersingkir), Firman, Nuha, Azwan, Zarif dan Nina merai kejayaan dalam kerjaya artis yang mereka ceburi. 

( Gambar Aman AF14 Etuza klik guna Samsung Hphone dari kaca TV-Bijak tak? )


Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. x ada chance nak follow af ni ... huhuhuuu

    BalasPadam
  2. Jarang2 ikuti perkembangan AF14, xmo mula, kan melekat depan tv jaa

    BalasPadam
  3. Assalam Etuza.
    Aman je tengok AmanAF ni. Susah nak tengok anak muda malu-malu macam Aman ni.

    BalasPadam
  4. Kadang-kadang kita kesian tengok Aman...Nampak amatur sangat-sangat. Tambah-tambah sifat pemalu dia tu...Hopefully dia berjaya one day coz macam etuza cakap dia ni rasanya seorang yang sangat jujur..

    BalasPadam
  5. asalam semua, macam Mawi hari tu, nampak aura kejujuran dia, tengok lah kejayaan besar dan merubah hidupnya. Tetapi ..rezeki orang tak siapa tahu kan..
    Etuza kongsikan gambar aman kerana dia remaja lelaki yang baik..pakaian melayu lelaki, bersongkok dan aman damai lah Aman..boleh jg Aman berlakon ni..

    BalasPadam
  6. saya mula2 tgk AF1 dulu ja...yg kedua jarang2...lps tu smp skrg langsung tak tgk...nasib baik anak2 pun tak minat..

    BalasPadam
  7. saya kurang minat dengan af hehehe :)..

    BalasPadam
  8. semlam JM Sempat tgk konsert ni sambil BW..JM minat Ewal tapi asyik tangga 3 terbawah je huhuh...pesal kepala Aman tu besar lain mcm je dalam pic tu

    BalasPadam
  9. sekurang2nya AF mengubah kehidupan meeka sebab rata2 daripada mereka orang2 kebanyakan.

    BalasPadam
  10. @Mrs Velentine
    Kadang kala kita kena akur minat anak2 remaja jadi sekuarang2 kita tahu fenomena hiburan di Malaysia. Etuza tak dapat elak minat anak2 kadang kala turut tempias...AF ok jika ada peserta yang baik macam Aman,

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.