Review Special Award For Blogger

Kamsiah ( Blogger Terkenal Malaysia )

Selamat petang semua,petang ini Etuza sekali lagi tergerak hati hendak klik Award's arikb award's milik Madam Kamsiah ( Detik-Detik Indah Dalam Hidupku ) mereupakan blogger Malaysia yang kini menapak sebagai blogger wanita Malaysia yang aktif berkarya di alam maya blog.
Tiap paparan dalam blog Madam Kamsiah terpamir keunikan dan gaya serta style tersendiri. Jika di lihat dari segi komentar pada setiap Entry Madam Kamsiah kita akan melihat begitu ramai blogger yang lama atau yang baru datang memberi sokongan kepada Madam Kamsiah dalam bentuk drop komen. 

Jujur Etuza katakan pada petang ini sekali lagi Etuza terhutang budi pada Madam Kamsiah, ini kerana AWARD SPECIAL FOR BLOGGER  yang Etuza cipta ini masih Madam Kamsiah simpan sebaik-baiknya tanpa diusik dan di palsukan, maksud Etuza award's Etuza itu masih kelihatan seperti original dari Etuza sendiri.
Petang ini Etuza memohon kepada Madam Kamsiah agar memaafkan Etuza kerana menceroboh masuk arkib Award's koleksi Madam Kamsiah dan cedok balik award's Etuza ini. Sebenarnya tidak ramai blogger yang berjaya mendapat award's dari Etuza ini pada suatu masa yang lalu. Hanya yang berjaya setiap tahun mendapat award's dari Etuza ialah Madam Kamsiah. Tahnia pada dia dan syabas pada blogger terkenal ini.
Kepada teman maya yang baru mengenali Etuza blogger..untuk anda inilah dua award's yang berjaya Etuza ciptakan kepada google sepanjang Etuza bergiat aktif dalam blog.

Terima kasih sekiranya anda menyukainya dan menyenanginya. Biarlah dalam blog baru Etuza ini pada petang ini award's ini menjadi penyeri laman blog Etuza Pesona & Mustika.

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. wah best nya ...award dr etuza tue kan

    BalasPadam
  2. kalau tak silap..award tu cikgu bg masa mula2 kenal di alam maya ni...:)

    BalasPadam
  3. Terima kasih Madam Kamsiah mengizinkan balik award's tu ya..
    TQ MV dan akif.Anda blogger terbaik Etuza

    BalasPadam
  4. nampaknya Jm belum layak dpt award tu :-)

    BalasPadam
  5. Kiranya Kamsiah ni kenalan lama alamayakan? moga terus kekal meskipun di alamaya cuma

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.