Ratu hati Etuza Masuk Blog


Selamat Hari Raya Edul Adha kepada semua. Sihat hari ini! Alhamdulillah. 
Hari ini update blog dengan memaparkan 4 kaum hawa siap lapor diri untuk diedit. hehehe...tengah belajar picasa photoshop, tapi yang gambar kakak dan adik berjaya, sedikit nampak solid tapi gambar ke dua tu stil empat segi bucu tajam. Inilah yang dikatakan "masa muda tak nak belajar, masa dah berumur baru nak kejar ilmu blog" Tapi kadang-kadang dapat motivasi pula bila ada kenyataan macam ini bunyinya " Belajar ni tak kira umur berapa, kalau nak belajar kejarlah hingga ke negeri China, di mana ada kemahuan di situ ada jalan" Tengok kata motivasi ini, so Etuza berpegang teguh kata-kata ini sebab itu Etuza masih terus belajar dan belajar. 
Cuma bila kita edit photo ni kelihatan bukan the original lagi, seolah wajah kita bukan wajah sebenar. Dalam bab edit edit photo ni, Etuza tak gemar sangat, tapi sesekali tu seronok melihat hasilnya, expecialy kita boleh letak word pada gambar. Seperti gambar kakak dan adik. Anda akan kenali siapa kakak dan siapa adik.
Ok, celotih panjang pula ni. Ha ni lah empat orang perempuan menjadi RATU HATI ETUZA. Mereka lah tiga anak perempuan dan seorang isteri Etuza. Sayang pada mereka cinta pada mereka dan memaang mereka terbaik wanita bagiku selain ibu yang melahirkan Etuza. Syukran ya Allah hadirkan insan ini dalam kehidupan sebenar Etuza. Semoga mereka bahagia di samping ku, seorang blogger di Keningau.
Selamat Hari Raya Aidiadha 2014
Kepada semua Warga Malaysia.
jaga kesihatan diri..aman hidup kita.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Salam aidiladha...Moga aidiladha membawa makna kepada kita.. :D

    BalasPadam
  2. Salam aidiladha buat cikgu sekeluarga..

    Buah hati cikgu hampir seiras antara satu sama lain..

    BalasPadam
  3. Wasalam ikhwan..tq.semoga ukuhwa maya ini berterusan.

    BalasPadam
  4. muka kakak dan adik mcm kembar,,,beza setahun ker tu cikgu

    BalasPadam
  5. kakak dad adik seperti kembar..manakala ibu dan anak seperti 2 beradik

    BalasPadam
  6. cute adik dan kakak tu, seiras macam kembar pulak.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.