Nikah Sekali Lafaz Alhamdulillah

Nikah Sekali Lafaz Alhamdulillah

Sebenarnya Etuza ni menikah lagi sekali. Dengan sekali lafaz sahaja disahkan dan terus acara doa kepada Allah semoga pernikahan ini mendapat keberkatan dan rahmatNya.
What!! Etuza bernikah lagi! iya benar tu. Kalau tak percaya tengok lah gambar berbicara. Dengan siapa agaknya Etuza nikah ni?. Etuza rela nikah dan hulurkan apa yang ada sebab Etuza di tuntut, wajib dan kena laksanakan dengan cepat agar lebih berkat. Oleh sebab itu pernikahan itu harus di percepatkan. Tidak boleh tangguh.
Minta semua tengok gambar ya!
* Proses berbincang dengan Ustaz Rais Justi.
* Wajib lafaz ijab kabul kalau sudah setuju...
* Buat apa nak lengah kan perkara baik...
* InshaAllah isteri sanggup terima..
* Dengan syarat bagi isteri reset ijab kabul..
InshaAllah...


* Persetujuan dan mulalah proses ..bernikah..


 * Sekali lafaz sahaja sah lah lafaz ijab kabul ini.

* Diakhiri dengan doa.Syukran alhamdulillah,..


*
*
*
*
*
*
Sebenarnya Etuza Nikah Lafaz Ijab Kabul
Pembayaran Zakat Fitrah lah...
Kan dah kena..... 
( hahahaha...ngeee!!! ini kes no idea !!!!!)
Sorry yang dah serius baca ya..Senyumlah..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

Ingatkan akad nikah no. dua, larikkkkkkkk....

Terfikir juga: erkkkkkk naper tiada saksi2nya?? ahakkkk..

hahaha... suspen je -,-

Jawab pertanyaan Cikgu tadi

Nuraliya Adibah

Nur Alya Afiqah ha'aaaakan..
(Huruf pertama, tengah & huruf akhir sama) mereka berdua punyai nama yang hampir sama cuma umur berbeza..

Miz eija sesekali gurau manatau ada senyuman .bayar zakat tu kena nikah ...

Iya sama pula afiqah adibah...rezekia diorang nama tu

Hehehe mula2 tgk tajuk mak aii suspensssss sgguh la cikgu etuza nie ..hahaha

Tak baca lg tapi tgk gambar dulu hhhuhu pastu br baca..alahai bayar zakat rupanya....bikin panasss ni cikgu etuza ..

hahahaha blogger Lya dah kena...mujur last Entry ada pencerahan kalau tak samapi satu Malaysia Etuza nikah ke 2 kali..alamak..hehehehe...tak patut..

JM baca tajuk pun dah tahu Cikgu saja buat Gimik ahaha...spt entri yg lepas..so entri kali ni JM dh x tertipu lagi ohohohoh

kalau lekatkan nama mereka bersama2, kalau kata kembarpun orang boleh percaya ni..hu3

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (432) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (366) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Info Lelaki (265) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (211) Nasihat (205) Pendidikan (201) Rasa Bahagia (182) Kasih sayang (178) Berita Keningau (169) Hadiah (149) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Hari Raya (1) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger