Kunjungi Eatons Di Center Point Kota Kinabalu

Alhamdulillah sedikit lagi masa nak kemaskan blog ini.Harap esok akan berubah dan mesti ada perasaan bahagia bila blog kerlihatan berubah dari takuk lama ke tamplet mesra SEO .

Memng hari ini agak banyak masa Etuza berbelog. Tetapi tidak juga berjaya kemaskan blog ini. Kepada BLOGGER dan BLOGLIST Etuza yang belum Etuza kembalikan ke blog Etuza ini, Etuza memohon maaf yang tidak terhingga. InshaAllah akan Etuza usahakan secepat mungkin.

Pasal gambar kami tu, ini ketika kami berada di Center Point Kota Kinabalu. Kalau ke Center Point KK, anak-anak Etuza mesti tarik tangan Etuza ke Kedai Buku Eaton. Di sinilah terdapat banyak buku untuk di beli, jika berminat membeli buku yang pelbagai genre ha di sinilah tempatnya di KEDAI BUKU EATON yang berada di tingkat tiga Center Point, jika tak silap.

Di area Eaton kita boleh posing untuk bergambar pada dinding Eaton ini terpampang berbagai banner besar  di sebalik kaca. Dalam banyak banner itu inilah latar background yang Etuza suka. 
Boleh lah daripada tak ada...Hehehe macam nak promot handphone ja ..ok lah janji ada Entry di blog sebelum nak tidur. Harap2 tak kekeringan idea dan cadangan bahan Entry dari masa ke se masa. Kata nak terkenal SEO sentiasa di atas. Apalah!!! Etuza rasa seolah semakin kekeringan Idea nak Berbelog. Ok...selamat malam.. 
" Sebelum tidur, basuh kaki, berus gigi.
Sebelum beradu duduk dan baca doa macam ini..
"Ya Allah tenang kan malamku dan tidurkan lah mataku. Amin "
Ingat...insha Allah tenang dan nenyak tidur kita semua.



Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Kenangan indah ketika anak-anak membeli buku bacaan di Eatons Center Point..

    BalasPadam
  2. Sesekali jln2 bersama keluarga oh seroknyerr..

    BalasPadam
  3. cikgu...JM perasan 1 benda kalau cikgu bergambar..ada style...x nk cakap arghh hihihhi

    BalasPadam
  4. kekurangan idea...kalau hari2 update..pastu satu hari 2-3 entry mmg akan kekeringan idea dan ada kemungkinan akan terdapat entri yg x bermanfaat...so sbb itu lah JM x mampu nk update hari-hari huhhu

    apa-apa pun keep it up..chaiyok!!!

    BalasPadam
  5. Wasalam JM..hehehe..terima kasih lah jika nampak style.Biasa ja..canon yang tolong klikkkan.

    Insha Allah jika ke Masjid damai dan Allah beri Rahmat ya JM.

    BalasPadam
  6. Oh ya, seronokkan dapat luangkan masa bersama keluarga

    BalasPadam
  7. seronok sesekali bersantai sekeluarga kan

    BalasPadam
  8. sejak anak2 remaja, susah nak bawa mereka bersama, semua mengelat.. macam2 alasan..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.