Jemputan Makan Bersama Datuk Aliron Di Hotel Juta, Keningau

Jemputan Makan Bersama Datuk Aliron Di Hotel Juta, Keningau

Entry Ke 95
( Cabaran 100 Entry Oktober 2014 )

Sebenarnya jemputan ini khas untuk semua warga guru di Daerah Keningau dalam Majlis Hari Guru Peringkat Daerah Keningau pada tahun 2013. Di mana majlis ini di rasmikan oleh Datuk Alfred Angin seorang YB Datuk Menteri Pelancongan  Kebundayaan & Alam Sekitar.
Memang ramai dan meriah sambutan Majlis Warga Pendidikan Peringkat Daerah Keningau, dengan sehati memakai pakaian seragam batik mengikut pilihan batik sekolah masing-masing.
Rasanya kalau jemputan majlis gemilang seumpama ini, kita haruslah tunjukkan adab dan disiplin ketika berada dalam majlis, apatah lagi bersama YB Datuk. Makan semeja dengan penuh tertib. 
Ok kita lihat gambar bercerita, ada ramai kawan-kawan yang Etuza memang biasa dan mesra dengan mereka walau kadang kala sukar menemui mereka walaupun satu daerah.
Rakan-rakan guru bersama di Hotel Perkasa 
Keningau






Ini YB Datuk Alfred Angin
Sedang berbual dengan Guru Besar SK. Pekan Keningau.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

12 ulasan

wah cikgu2 kita melaram habis..

cantik baju tu, sekali pandang coraknya hampir sama dengan baju korporat kami.

psstt: isteri cikgu bertugas di sekolah sama ya?

wah bestnya lama sdh nda pergi makan malam bgini

Salam singgah sini cikgu.....wahh...bestnya dapat jemputan makan dari Datuk....

wajah2 guru keningau ...

@umi alya
Wsalam Umi..jodoh Etuza juga guru, yup bertugas di sekolah yang sama..jimat perjalanan sekali jalan..

@Mardiah Diana
memanang seronok dapat hadia ni..

@Etuza Etuza

Alhamdulillah, sentiasa di depan mata.. bertuahnya...

Wah wah wah meriahnyer pakaian ..warna cantik jer ..Ooo isteri Cikgu Etuza mengajar kat sekolah yang sama jugak ..Bestnyerr senang nak gerak ke mana2 sebab sejalan jer ..

Tahun 2013 punya cerita ke nih hihih..dh lama x mkn d Hotel..time ada kursus je itup un setahun sekali huhhu

JM nk cari calon suami cikgu jugak lah ahahaha

@Jari Manis

JM..
Orang baik dan cantik pula tu, insya allah impian menjadi kenyataan..

@Kak Umi Alya : ahahah...pengsan JM bila dgr statement ni..indah khabar dari rupalah akak ahaha...kalau betul dh lama kena sambar hihhihi

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (434) Ceritaku (418) Berita (380) Agama (369) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (295) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (204) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (180) Berita Keningau (175) Hadiah (150) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (117) Sejarah (104) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Percutian (25) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger