Ikut Etuza Melancong Ke Milan Cathedral Itali.

Ikut Etuza Melancong Ke Milan Cathedral Itali.

"Hujan batu batu di Negara orang hujan emas di negara sendiri"

Selepas melancong ke Jepun, sekali lagi Etuza mendapat pakej melancong ke Negara Itali pula. Tak percaya ini lah gambar-gambar sangat sangat cantik di Itali .Hebat negera Italia ini, teruja nak ke sana lagi. Itu pun jika kawan Etuza bawa bersama-sama. Harap lah ada pelawaan. 

Nampak tak kehebataan Negara Itali...wow!!!! sangat hebat, lihat saja bangunan yang dibina amat unik sekali, tiada di negara kita ni. Hebatkan Itali. Masyarakat di sana sangat bagus kerana melayan kawan Etuza dengan baik sekali.

Anda dah terkena! Kena baca kenyataan Etuza 
sila scrol ke bawah hehehehe!!
Gambar - Gambar menarik Etuza kongsikan sahaja
Sebagai satu pengalaman pelancongan 
kawan Etuza yang merupakan Jutawan
Hebat kan Jutawan ni...Tahnia pada dia
yang sangat baik dan masih berkawan dengan 
orang kampung seperti Etuza..


Ini Milan  Cathedral





Sebenarnya Etuza tak pergi ke Milan Cathedral Itali. Gambar-gambar menarik ini kawan Etuza seorang Jutawan yang baik hati kongsikan kenangan indah dia di Itali di whatsap kan kepada Etuza sempena pelancongan dia ke Milan Cathderal ( Gereja Terkemuka Dunia )

So Etuza hanya kongsikan gambar-gambar menarik di Milan Italia ini..harap tak marah gurau di hujung minggu. I'm sory!!.
Etuza tak pandai joke..biasa2 saja..
panel juri bagi out..tak layak masuk 
raja lawak hehehe..
Selamat berhujung minggu..

5 Tempat Wisata Terpopuler di Kota Milan, Italia

Ini saya ambil di search GOOGLE..
Bangunan unik ...terpesona melihatnya..
Milan Cathderal sebenarnya Gereja terkemuka dunia.
Apa yang Etuza nak kongsikan ialah Keunikan bangunan ini. 
Serta kejayaan Jutawan ini melancong ke banyak tempat di Dunia ini. Hebat tu..


Etuza bersama orang2 yang positif..
Terima kasih sudi memberi bimbingan dan tunjuk ajar.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

15 ulasan

cantiknya senibina itali...

Asalam..tu lah Paridah unuik kan bangunan di Itali..terpegun sejenak tengok...hebat juga tu. Apapun semuanya kita tengok sementara masih hidup..tak kekal mana segala kemodenan yang ada ..kembali kepada fitrah iaitu tanah..

Lorrrrr sy ingatkan Cikgu betul2 melancong ke sana.. Cantikkan...

Ya unik ..tak ada di negara lain ni...bangga lah orang malaysa dapat melancong ke Itali, taiwan dan sebagainya..

Salam singgah petang cikgu...memang cantik dan unik jer senibina bangunan2 kat negara itali ni...semoga satu hari nanti cikgu pun dapat melancong ke sana...

Seni bina Roman di Itali memang menarik. Jika berpeluang saya pun nak pergi.. Tapi kalau diberi pilihan, saya lebih teruja nak ke Istanbul melihat pertembungan budaya Roman dan Islam di sana... kata orang sangat awesome!!

mencik tau..bila baca tajuk tu,,ingatkan Cikgu ke sana huhuh...sabor jelah...JM tertipu ahahaha...

hahaha..JM kan dah kena..mesti senyum...ngeee...!!sorry..mesti JM bagi awas!!!

salam singgah malam cikgu... bestnya kalu dapat pergi betul2 kan hihi

Huhuhu ingatkan cikgu etuza btol2 pegi sana ..ala joke upernyer ..

Huhuhu bestnyerr klau dpt pegi jln2 kt sana

haha terkena lagi..tapi mmg itali satu negara yg menarik

kalaulah banyak duit, kita boleh bina kediaman ala2 Itali, pasti meletopppp.. (angan2 tak sudah, hi3

Bestnyer Cik gu dapat melancong ketempat orang..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger