Faster Or Late Berapa Saat!

Faster Or Late Berapa Saat!


  

       www.demo.com

Tested from Dallas, Texas, USA on October 7 at 17:59:37
Page size
1.6MB
Load time
39.84s
Requests
228
Perf. grade
82/100

Your website is slower than 96% of all tested websites

Petang ini terlintas di hati hendak timbang blog Pesona & Mustika. 
Etuza terjumpa teknik nak timbang berat blog ini 

Hasil keputusan adalah seperti di atas tu.
Etuza harap keputusan itu masih di kira 
ringan dan cepat loading, agar pengunjung
blog Pesona & Mustika tak serik singgah 
di blog Etuza ni. 

Kepada anda boleh kah bagi komen di ruang 
komen tu.
Cepat atau lambat ke paparan blog 
Etuza bila anda klik?
Tolong bantu beritahu agar Etuza 
dapat tadbir blog ini, sehingga 
anda semua tidak menemui masalah
loading ketika hendak membaca di blog Etuza.
Please! bagi komen anda ya.
TERIMA KASIH..


Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

kadang2 geram jugak bila timbang berat blog..lain web lain keputusannya...berbeza..

heee tak tau nk tgk cmne berat ke ringan ke
sbb kdg2 ikott line jugak
tpi rase ok je..
takde la loading sgt pon

klu nak ringan , kurangkan gambar dan widget kat blog ...

waktu jm masuk blog ni laju je, berdesup :-)

tak melalui mana-mana web. tapi dengan menggunakan internet yang tersedia.
saya rasa blog pesona mustika dah laju.

menggunakan pagescoring lebih kurang 6-7 saat

laju saja bah blog etuza ni

Zumal rasa ringan jew blog Etuza nie...

Bagi saya tiada masalah, ikut line internet biasanya..

Bunda rasa biasa jer...

Blog saya ok tak Cikgu??

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (435) Ceritaku (420) Berita (380) Agama (370) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (182) Berita Keningau (176) Hadiah (151) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (119) Sejarah (105) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (87) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (63) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Percutian (26) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Kucing (20) Perkahwinan (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger