Chocolate With Malt Khas Untuk Blogger


a

Entry Ke 92
( Cabaran 100 Entry Oktober 2014 )
Klik Entry ini..Blogger MV
Dan klik juga ini 
Selamat petang semua.Petang ini Etuza tak mahu bertangguh lagi, semuanya tertangguh akibat blog Pesona Etuza Warna-Warna Kehidupan tidak dapat dijejaki lagi. Masih ada harapan untuk jejaki tetapi menyahut cabaran membina blog baru terpaksa di ambil sebagai langkah mengelakkan dari ketinggalan informasi di alam maya, khasnya entry entry hangatdari ramai blogger Malaysia.

TAHNIAH!! kepada Blogger Malaysia yang meringkaskan namanya MV ( Klik Blog dia ) kerana berani dan sangat sporting menyertai segmen mengenali wajah blogger Malaysia dalam blog lama Etuza. Ada dua blogger tu tetapi nampaknya Etuza berulang kali klik blog dia tetapi seolah tak aktif dan hilang dari radar maya Blogger. Harap dapat hubungi dia.

MV dapat hadiah ini ekoran dari meletakkan gambar diri dia berukuran paspot dalam blog lama Etuza.
Etuza sebenarnya gagal dalam segmen itu kerana hanya ada 2 penyertaan. Dan memang ramai blogger Malaysia yang tak mahu dikenali dari segi wajah. Etuza wujudkan segmen ingin mengenali Wajah Blogger Malaysia kerana Etuza akan himpunkan dalam satu banner di mana banner itu mempunyai banyak wajah2 blogger Malaysia di kalangan lelaki dan wanita. Nampaknya tidak berjaya. 
Kepada MV sila drop alamat dan no telefon yang sebenar dalam ruang ulasan blog Pesona & Mustika. Sesegeranya Etuza pos lajukan ya. Anak-anak rasanya sesuai minum perasa ini dan yang penting NO TRAS FAT. ( Sangat Bagus )

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. oh ni kejutannya tu..terima kasih etuza..oh ya MV ni berblog mmg guna nama samaran..tapi wajah MV tak sembunyikan sebab tujuan berblog tue sendri untuk menambah kenalan....

    BalasPadam
  2. anak3 saya mesti suka minuman ni...sebab berasaskan coklat

    BalasPadam
  3. minuman coklat yg nampak begitu sedapppp sekali...dan tahniah jugak utk MV..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.