Bear & Golden's Little Di Mesir

Entry Ke 84 
( Cabaran 100 Entry Oktober 2014 )
Asalamualaikum semua, haduii!!! Etuza mohon maaf banyak-banyak, sungguh mohon maaf, sebab tak dapat balas kunjungan dalam acara rutin seorang blogger iaitu BW ( Blogwalking ). Faham kan..ini lah acara yang antara Etuza paling gemari dalam kita berblog ketika senggang atau tak ada masa senggag pun berblog sometime.
Haduuiii!! parah tul ni, line tak clear, tak lancar, lebih parah bila ada gambar2 dalam blog anda sepotong-sepotong kemudian kabur warna gambar, lepas tu kerisauan melanda tapi belum stress ya. 
Tak apa ..itu line tak lancar tu namanya. So Etuza tak teruskan BW semalam, ada beberapa ja yang Etuza dapat drop komen. Ala yang datang membaca, lihat dan drop komen di blog Etuza tu ( kiranya line korang lancar lah kan) So sangat2 terima kasih, jangan ambil hati jika belum Etuza balas kunjungan, bak kata Etuza blog anytime so anytime Etuza terjah blog anda, bukan janji tapi akan berusaha. Sebab mood berblog Etuza masih tahap memuncak seronok sangat diberi oleh Allah kelapangan masa dan sedikit ilmu untuk berbelog. 
Biasanya Etuza mesti singga di blog ICON GRATIFY...bloglist terbaik Etuza tu, Siapa nak masuk sini hummm!!! cuba-cuba lah godek Etuza dengan MEMBACA, MELIHAT BAHAGIAKU DAN DROP KOMEN MEMBINA BERI MOTIVASI DAN OF COURSE IKUT ETUZA BERSYUKUR PADA ILAHI. Komen pedas ala ..kalau ada salah Etuza boleh kot terima Komen Pedas tu.Hehehehe,,ngeee!!!!
Bebel dah panjang, gambar puteri sulung Etuza ke mana sudah tu, makin tengelam kat bawah. Ha ini lah KHABAR dari MESIR. Bagi Etuza mereka ni bagaikan GOLDEN'S LITTLE TRAVELING ...best tu, sangat best, sebab kata anak Etuza gambar ada bunga banner tu situasi rumah orang MESIR mereka dijemput makan kenduri Hari Raya Haji di sana, macam juga di Malaysia kita berhias rumah kala raya raya ni, tapi al kuranglah menghias kalau raya haji. Bedal daging lembu adalah kan. Ceria saja di orang ni kan...
Ok yang bear welcome tu...ha untuk Puteriku, dia suka anak kucing..haduuiii! setiap hari whtsapp minta gambar si BULAT, ala besar dah bulat, Etuza dah jarang pegang si Bulat ( anak kucing) sebab dah besar...panjang badan tapi yang paling menarik pada Bulat tu ialah  kaki dia tu macam kasut putih..putih sekeliling kaki dia tau!.

Alamak best kan makan free time mereka
makan juadah di Hari Raya Haji
di rumah Pak Arab di MESIR!!
Take care semua.
Elok-elok kat sana ya..
Banyakkan doa..
Doakan adikmu ya..ambil SPM
tak lama lagi..



Ha kuntum bunga ni Etuza minta
dari kawan Rosdi namanya..
dia watsappkan kemarin..sebab 
kalau anda tahu Etuza sebenarnya
pencinta alam semulajadi..
hal bunga ni Etuza paling kagum 
ciptaan terhebat dari Allah kita manusia
kena rasa itu..bunga tu penyeri alam buana ini.
So untuk anda cuci mata..
Hebatnya PESONA bunga merah dan putih 




Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Kalaulah saya tahu Cikgu pencinta bunga2an (alam semulajadi..) saya ambil banyak2 semasa di CH & bagi pada Cikgu..

    Alhamdulillah moga Puteri Cikgu ceria di sana bersama teman2..& selamat berjaya buat anakanda yang akan menduduki SPM, Insya Allah dopermudahkanNya, aamin..

    BalasPadam
  2. line saya juga slow memandangkan qouta dah habis . ada blog yg senang masuk , ada juga yg lambat loading tapi tetap tabah ber bw ni ... huhuhuuu

    BalasPadam
  3. @umi alya
    Umi apa yang ada di cameron H tu Etuza dapat lihat semua petang ini..kagum tul dengan Allah yang esa

    BalasPadam
  4. Ramai klawan2 puteri Cikgu Etuza... semua nampak sopan dan ceria.

    BalasPadam
  5. Selamat berjaya untuk Puteri Cikgu Etuza ya ..All the best

    BalasPadam
  6. line slow mmg selalu skg ni tak tau lah nape..buat anak yg jauh di mesri belajar rajin2...

    BalasPadam
  7. @Etuza Etuza

    Kalau ada peluang, mai le semenanjung bawa famili, byk tmpt menarik untuk dilawati.

    BalasPadam
  8. sejuk mata memandang bila lihat gambar student mesir ni..wanita solehah semua nya

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.