Transformasi Blogger Terkenal Ben Ashaari

Asalamualaikum semua. 
Edisi Istemewa Untuk Blogger MalaysiaTerkenal  Ben Ashaari.


Petang ini Etuza hendak memaklumkan bahawa Etuza telah berjaya mendaftarkan diri di Kelab Blogger Ben Ashaari pada hari ini bertarikh 20hb Sept 2014. Etuza menemui informasi Kelab ini menerusi FB saudara Dady Zuki ( Abe Zuki ) baru sebentar tadi. Etuza membaca semua keterangan tentang Kelab Blogger Ben Ashaari menerusi laman sosial di FB. barulah Etuza sertainya. 
Menurut Etuza Kelab Blogger Ben Ashaari ini merupakan satu transformasi terkini dalam kita mengamalkan sosial blogger maya. Perlu dan wajar kita sertainya kerana Kelab Blogger Ben Ashaari ini memiliki ciri-ciri atau kehendak kita untuk berblog lebih baik, pantas dan bermotivasi selain kita dapat tips berblog dengan cara itu kemungkinan trafik blog kita mendapat perhatian masyarakat umum yang dahagakan informasi.
Apapun Blogger Ben menetapkan beberapa syarat yang perlu kita akur. Syarat itu sebenarnya mampu mendisiplin kan kita agar tidak tersasar berbelog. Terima kasih Ben Ashaari, tahniah dan semoga penyertaan Etuza tidak di tolak. InshaAllah.
Sebagai blogger kecil-kecilan seperti Etuza yang kelihatan baru menapak dalam dunia blog Etuza sangat senang melihat banner   lawa dari bro Ben Ashaari seperti banner di bawah ini.  Etuza akan menggunakan banner KBBA untuk diletakkan dalam blog Etuza. Semoga Bro Ben Ashaari menyenangi kehadiran Etuza dalam Kelab Blogger Ben Ashaari.



Hakcipta@Etuza

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Saya belum join lagi kelab tu cikgu..

    BalasPadam
  2. aCik watie..bagus join kelab Ben ni dah terkenal..kita blogger Malaysia elok join ya. Ini pandangan Etuza ja ya..abaikan jika tak perlu

    BalasPadam
  3. Bagus jugak cikgu...bunda tengok ramai yang sudah mendaftar...bunda belum lagi buat masa ini...InsyaAllah suatu hari nanti..

    BalasPadam
  4. Tahniah Etuza kerana menyertai KBBA ^_^

    BalasPadam
  5. Ben Shaari mmg blogger terkenal..JM pun nk try daftar lah

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.