Suka Tak Follower Blog?


Ruang Follower!! dalam blog tidak sah jika seorang blogger tidak letak ruang Follower ini. Blog harus ada ruang Follower, bagi Etuza ruang Follower ini sangat menyerikan blog Etuza, sebab itu ruang Follower itu Etuza letak paling atas pada sideber blog Etuza. Pastinya sebagai blogger ruang Follower juga menjadi keutamaan anda.

Entry hal follower ini terbit di minda Etuza, apabila Etuza hadapi kesukaran untuk Follow ( balas ) kembali blog yang sudah follow blog Etuza ini. kesukaran berlaku apabila blogger tersebut tidak letakkan alamat blog sendiri. Etuza hendak pesan tolong bantu Etuza agar mudah balas Follow anda dengan tinggalkan jejak anda di ruang shoutbox blog Etuza atau pada ruang ulasan pada blog Etuza ini. Mohon bantuan yang ikhlas kerana ini akan menjadikan kita saling follow blog masing-masing. Semoga dapat bekerjasama. Terima kasih.
Hakcipta@Etuza

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. kadang2 ruang follow lambat keluar, ni jg masalah timbul untuk kita done follow..menunggu boring..

    BalasPadam
  2. mama pun alami kesukaran yang sama.. menjejak mereka yang tiada link..

    BalasPadam
  3. macam mna nk buat button follow tu.. cari tak jmpa.. mohon tnjuk ajar... terima kasih..

    BalasPadam
  4. rasanya JM dah follow blog cikgu Etuza kan :-)

    BalasPadam
  5. Sepatutnya setiap blog kena ada butang follower..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.