Semakin Naik Seo Graf Trafik Blog


Graf paparan halaman Blogger  

Asalamualaikum semua. 
Wow!! hari ini buka blog terkejut Semakin Naik Seo Graf Trafik Blog Pesona & Mustika yang semakin Etuza sayang ini. Alhamdulilah memang gembira dengan peningkatan sebegini.

InshaAllah ada masa, sambil tunggu sarapan pagi siap, selepas solat subuh, petang-petang ke kita boleh lah duduk di rumah melayan blog kita. Supaya tidak bersawang lancar dan akan dikenali ramai blogger.

Graf Trafik keseluruhan gambaran blog Etuza kali ini nampak cantik, seolah seperti tangga kejayaan yang perlahan menuju ke puncak idalam blogger. Pasti graf blog yang terkenal pasti lagi hebat graf blog mereka. Kepada yang baru berblog Etuza kenalkan blog yang terkenal di Malaysia dalam list blog Etuza.Ha!! siapa tidak kenal Blog Santai Ben Asshari dan Blog Mia Maliana. Etuza benar-benar tabik dengan blogger Malaysia yang hebat ini. Selain mereka blogger Hasrul Hassan juga blogger terkenal yang kaya dengan ilmu berbelog, sebahagian dari ilmu yang Etuza ada adalah dari blog Hasrul.Mereka bijak dalam berblog, sungguh pantas dan banyak idea dalam berbelog. Etuza hendak ucapkan tahnia dan terima kasih kerana sudi melihat blog Etuza ini. Anda baru berblog, sila klik blog mereka.

Dalam seronok berblog, kita sesungguhnya tidak lari dari membuat rujukan dan terus merujuk, mahukan blog yang cantik, kreatif dan mempunyai buttan atau peralatan memudahkan peminat blog kita klik mana-mana mereka nak tengok. Seperti itulah juga Etuza merujuk dan merujuk. Sumber blog yang sering Etuza klik untuk merujuk teknik blog ialah blog Tutorial Bina Blog. Kepada anda yang baru sila rujuk blog ini, pasti anda akan dapat banyak sumber ilmu berblog.

Nampaknya Etuza kena sarapan dulu. Jumpa anda di lain entry menarik dari blog Pesona & Mustika. ( Terima kasih sudi membaca )
hakcipta@etuza

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. tahniah dan tumpang berbangga dgn pencapaian blog ni..:)

    BalasPadam
  2. alhamdulillah..kena usaha dan usaha

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Jumaat Cikgu...Allahamdulillah dan tahniah Cikgu....

    BalasPadam
  4. alhamdulillah... tahniah ye, tingkatkan usaha.. insyaallah boleh

    BalasPadam
  5. Saya tumpang gembira. Apa yang baik itu dari Allah S.W.T dan mana yang kurang itu adalah dek kerana silap dan salah saya.

    BalasPadam
  6. terima kasih hasrul hassan..sudi drop komentar

    BalasPadam
  7. apabila blog mula di kenali mesti bertambah semangat nak menulis kan. JM pun suka terjah blog HH korek ilmu tapi jarang tingglkan komen :-)

    BalasPadam
  8. berwajah baru Etuza. ya sungguh cantik

    BalasPadam
  9. Tapi sejak dua menjak, grafnya naik sekali ganda, tahniah..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.