Sedang Kemaskan Blog

Asalamualaikum semuanya..alhamdulillah kali ini buat entry agak rapat, maksudnya dalam tempoh masa terdekat lahir lagi entry menghias wall utama blog Etuza. Sebenarnya sekadar nak bagitahu blog Etuza ni dalam proses kemas-kemaskan. Nampak tak berserabut dalam bilik..hehehe. Muka tak malu blog ini.
Sebenarnya bilik dalam gambar itu ialah bilik penginapan Etuza bersama rakan semasa di Hotel Universal bertaraf Dunia di Osaka Jepun bulan Mei 2014. Ha! tengoklah bilik lelaki blog lelaki masih dalam keadaan serabut lah, blog belum kemas seperti bilik yang berabut juga bayangannya. Mohon maaf nampak sangat banyak BLOGLIST yang belum Etuza muatkan ke ruang BLOGLIST blog Etuza.

Hanya satu nak pesan sabar, berdoalah jika blog anda Etuza letakkan dalam bloglist di blog baru Etuza ini yang bertajuk PESONA & MUSTIKA. Harap maklum..


Gambar di ruang Counter Hotel Universal Osaka Jepun.
Origato ..haikk!!


hakcipta@etuza

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. selamat mengemas cikgu...cuti sekolah ni..ada masa yg terluang,kan...

    BalasPadam
  2. wah bestnya dapat ke Osaka.
    salam perkenalan Etuza

    BalasPadam
  3. almahdulillah ya pernah 5 ke Osaka Jepun best kat sana..
    orz blog anda dalam perhatian..jika boleh kita link sama2 ya..bertuah tu

    BalasPadam
  4. Teruskan mengemaskini blog anda...semoga terus brjaya..

    BalasPadam
  5. Kemas dan ringan, itu yang penting

    BalasPadam
  6. Kemas dan ringan, itu yang penting

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.