Mahu Nikah Dengan Blog Ini

Pengumuman kepada semua teman maya, sesiapa sahaja terjah blog Etuza. Kali ini hendak kongsikan satu blog yang header blog ( pengatas blog ) seperti dalam gambar ini.Sungguh lawa kelihatannya. Sempurna kerana ada kelihatan simbol pasangan lelaki dan wanita, bagaikan saling melengkapi. Sungguh lawa lah blog ni. Kemas dan ceria dengan tema putih menawan.

Kasut Kusut

Etuza kira hendah merisik blog ini untuk dijadikan blog list dalam blog perhatian Etuza. Blog ini unik sekali kerana paparan catatan berunsur dakwah, kasih sayang dan panduan untuk kita hidup lebih baik di dunia ini. Kalau anda ingin melawat blog ini sila klik saja banner yang sungguh cantik ini. Blog ni  Adminnya bernama NUR AS (Kasut Kasut Perkongsian Blog Nur As ). Etuza kira blogger baru ini kreatif sangat. Sudilah kiranya blogger ini menerima Blog Pesona & Mustika untuk dijadikan sahabat maya.

Untuk tambahan info, blog ini Etuza jumpai menerusi bloglist Etuza yang baru iaitu blog milik Cik Watie sila juga terjah blog Cik Watie ini. Perkenalkan header blog Cik watie yang memandu Etuza klik blog Kasut Kasut ini. Terima kasih ya. Ha ini hadiah untuk Cik Watie, Etuza promot blog baru untuk diketengahkah ke khalayak masyarakat umum.

Image

Sebelum mengundur diri Etuza nak UMUMKAN bahawa blog CIK WATIE kini naik pangkat dengan beralih ke BLOGLIST ISTEMEWA ETUZA sebaris dengan blog Sahabat Istemewa Etuza yang lama. ( Etuza harap Cik Watie terima dengan segala senang hati-Tahniah )

Hakcipta@Etuza

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Terima kasih kerana menaikkan entri tentang header & perkongsian usrah saya. Pada header itu, sebenarnya itu adalah gambar sepasang sahabat yg telah bertunang. Gmbar saya bersama tunang tersayang, bakal pelengkap sepasangan tulang rusuk sesebuah rumah tangga inshaa Allah. Terima kasih juga kpd Acik Watie yg telah promote blog saya. Silalah dgn sudi terus mnerjah blog kasut kusut & blog Nur As iaitu http://cahayaalammaya.blogspot.com. blog Nur As adalah personal dgn entry pelbagai n umum, blog kasut kusut lebih fokus kpd usrah, metafora hati & isu semasa. Terima kasih.

    BalasPadam
  2. saya dh terjah dan follow blognya..mmg unik headernya...kreatif..

    BalasPadam
  3. Thanks for sharing...cantik headernya.kreatif!

    BalasPadam
  4. SBY tq alot...singgah di teratak ni

    BalasPadam
  5. tahniah.. anyway cantik header kasut kusut...

    BalasPadam
  6. Kasut kusut, Nur As dan Acik Watie juga telah lama di masukkan ke dalam bloglist JM termasuk blog Etuza :-)

    BalasPadam
  7. Cikgu punya tajuk, fuhhh kontroversi abis..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.