HasrulHassan Sekali Lagi Masuk Blog Etuza


HASRULHASSAN.COM™   

Asalamualaikum dan selamat petang.

Yahoo! HasrulHasan Sekali Lagi Masuk Blog Etuza! begitulah kedengaran bunyi tajuk entry Etuiza kali ini. Semoga anda dalam keadaan yang sihat di petang ini.  Rasa penat update blog, ada keperluan untuk kemaskan blog, oleh itu berbagai kerja kena buat. 

Manusia yang bijak dan berfikiran normal adalah mereka yang selalu berfikir untuk mahukan yang terbaik dalam sesuatu perkara. Seharusnya kita amalkan keadaan seperti itu. Dengan ada kehendak itu kita akan bertindak dan berusaha memperbaiki sesuatu berdasarkan ilmu pengetahuan dan penyelidikan yang benar - benar dibuat. Seperti blog kita, jujurnya Etuza berbelog sejak Ogos 2009. Dan kalau berblog kita akan mencari tamplate untuk kita lakar kita hiasi menjadi satu paparan di skrin komputer kita, pasti kita merasa puas jika paparan tamplate blog kita itu menarik di mata kita secara langsung menarik di mata pengunjung blog kita. 

Kenapa sekali lagi ada wajah Blogger Malaysia Terkenal Hasrul Hassan terpapar hensem di blog Etuza. Ya ada sebabnya, macam pokok yang bergoyang akan bergerak bergoyang kerana ada angin bertiup. Etuza sebenarnya ada menyatakan kepada Hasrul Hasan bahawa Etuza masih trouma bila blog lama Etuza yang bertemakan Pesona itu tidak dapat Etuza tadbir ekoran dari kesilapan Etuza klik setiing akaun blog tersebut. Sebab itu Etuza tidak mahu bermain dengan setting blog apa lagi kod-kod hmtl. Hummmm! penat sangat nak cari kod-kod yang kita nak settingkan itu. Ia lah normal lah kan kita kena ubah paparan blog kita tu, kerana ada masanya blog kita loading sangat slow. 

Faktor slow paparan blog Etuza maka Etuza mencuba petang ini bagi mengubah tamplate blog Etuza ini. Etuza belum berjaya sepenuhnya, masih banyak yang kena buat ni, tetapi atas kajian Etuza pada blog Hasrul Hassan maka Etuza dapat aplikasikan ilmu berbelog dari Hasrul Hassan. Ini lah paparan baru blog Etuza ( Pesona & Mustika ) bermain dengan kod. Nampak lebih mesra maya. Etuza harus menyahut cabaran apabila melihat blog kawan-kawan kelihatan begitu kemas dan teratur. Etuza cabar diri agar minat Etuza dalam dunia blog ini berkembang walaupun tidak cepat tetapi ada peningkatan dari masa ke semasa, manalah tahu ada pula orang lain yang bertanya ilmu berblog, boleh Etuza kingsikan mana-mana ilmu yang ada, dan pastinya ada tips berblog dari Hasrul Hasan. 

Terima kasih Blogger Terkenal Malaysia Hasrul Hassan. Best!!..

Hakcipta@Etuza


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Terima kasih HH, nak rest kejap..inshaAllah akan kemas2kan blog..penat..jg tau..hehehe

    BalasPadam
  2. :) Jangan takut untuk membuat perubahan.

    BalasPadam
  3. ya terima kasih Hasrul Hassan, terharu dapat sapaan dari Blogger terkenal..

    BalasPadam
  4. kali ini nampak blog ni lain sangat.. terbaik!

    BalasPadam
  5. no wonder lah masuk tadi rasa seperti masuk rumah baru :-)

    BalasPadam
  6. Belum kenal lagi HH.. nampak gaya kena ke sana

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.