Graf Naik Lagi Membentuk Bucu Tajam

Asalamualaikum semua teman maya. 
Graf paparan halaman BloggerHari ini seharian berkursus, namun sempat juga jenguk blog kesayangan Etuza, dan apa yang Etuza rasa gembira ialah Etuza dapat promot kepada beberapa rakan guru yang sama-sama berkursus hari ini dan bersambung esok.
Nampak ke bucu tajam pada graf paparan gambarajah blog Pesona & Mustika. Jika anda seorang blogger baru atau lama jika tidak melihat item-item dalam setting pasti benda-benda seperti ini anda tidak akan jumpa. Tetapi bagi blogger yang mengharap sesuatu pada blog itu, pasti akan selalu klik melihat graf tersebut. Jika ada perubahan dan melonjak pada peratus yang tinggi pasti kita pemilik blog tersebut merasa gembira. Semangat utuk berblog semakin bertambah. Perubahan pada graf tersebut bukti blog kita dapat dikesan dan dibaca oleh ramai orang di luar sana.
kali ini, Etuza dengan senang hati kongsikan graf yang berbentuk bucu tajam pada hari ini. Dan yang jelas kelihatan ialah rekod harapan Etuza untuk pecahkan angka 400 (430 )paparan klik pada blog Etuza ini telah tercapai pada 24 September 2014. Insha Allah Etuza hendak target lagi hingga mencapai ke 500 paparan. Semua itu tidak mustahil jika kita sering update kan blog dan melakukan aktiviti blogger iaitu projek blogwalking.

Anda blogger! lakukan yang terbaik pada blog anda.

Hakcipta@Etuza

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Etuza,cuba masuk blog guna mobile. Takde keluar entry. Hanya profile n header.mcm xmesra mobile je. Bukan sbb read more.kalau read more akan keluar entry n ada word read more. Ni langsung xde entry. Xsure lah hany je kot yg nampak mcm ni. Tp mmg guna mobile xde keluar entry. Cuba masuk guna mobile.dh pritscreen tp takboleh post gambar lak di komen ni

    BalasPadam
  2. Assalam cikgu...rupanya cikgu dah tukar templet yer...sebab tulah bunda tak dapat blogwalking masuk blog cikgu melalui henfon...bunda biasa bw guna henfon jer...

    Ini bunda baru saja buka pc...bunda jarang guna pc....pc bunda ada masaalah, dan broadband nyer slow..kecuali update entri saja......

    BalasPadam
  3. Kan Bunda kan. Bila guna mobile tak keluar pun entry. Etuza,maybe kena cek template kot.sbb kalau template biasa dia akan keluar senarai entri then klik tajuk boleh baca.

    Cuba masuk http://www.mzhany.com/?m=1 ada senarai entry.

    BalasPadam
  4. Waalaikumsalam Bunda dan Rohani H juga Umi.
    Mohon maaf situasi itu, sejujurnya ada Etuza search blog saya di hphone, betul hanya paparan profil saja..nak, kawan sekursus hari ini juga alamai keadaan yang sama, ada kaitan dengan tamplate baru tu. Apapun Etuza akan cuba sekali lagi search di hphone samsung..kalau ada khabar baik Etuza hubungi ya.
    terima kasih makluman sangat di hargai.

    BalasPadam
  5. Nampak blog pesona makin d kenali ramai, tahnih!

    BalasPadam
  6. Seronok rasanya jika graf naik.mencanak

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.