Blogger Kena Belajar & Belajar

Asalamualaikum semua ( Anugerah Penyayang Milik Etuza )

Berblog pun kita kena belajar juga - Tengok tangga kejayaan ini. Ini Etuza upload dari wt sup group Etuza. Cantik tangga kejayaan ini. 
Tidak mustahil dengan belajar kita akan berjaya sebenarnya. Insha Allah.
Etuza sandang pada 2013 sempena Majlis Hari Guru 2013 peringkat sekolah Etuza. Tak tahu diadakah sehari pengundian oleh semua murid sekolah Etuza bertugas. Pengerusi program anugerah khas dalam banyak kategori di lakukan oleh Ustazah Salfarina Hasan. 
Hummmm! bila diumumkan Etuza penerima Guru Penyayang alangkah terkejut Etuza. Sebab kalau di sekolah Etuza semua guru penyayang sebenarnya. Alhamdulillah syukur atas anugerah ini. Harap anugerah ini mampu menjadikan Etuza seorang cikgu yang terus berjiwa besar. Apapun nama bidang keguruan sudah tercemar sekarang ni,ekoran peristiwa bocor soalan UPSR Sains dan Bahasa Inggeris baru-baru ini. Sedihnya!!!

Blogger kena belajar & belajar!!. Hehehe setuju ka tak! sebagai blogger kecil-kecilan kita kena belajar. Tidak boleh lah asyik bertanya dan bertanya kepada udara maya, silap haribulan segala persoalan tiada jawapannya, melainkan kita bertanya lah pada PAKCIK GOOGLE di udara maya, terpampang lah sejuta jawapan yang berkelip-kelip. Dari minda kita sahaja terima jawapan GOOGLE, catat dan apply kan agar ada penambahan ilmu, yang kurang baik ditambah baik. Baguskan kalau ada kejayaan berblog itu usaha kita. Namun kita usah terlalu berkira untuk mengucapkan terima kasih kepada pihak GOOGLE dan blog-blog tutorial yang memberi kita ilmu dalam blog. Mentadbir dan mengurus blog hingga ada blogger yang terkenal kini.
Hakcipta@Etuza

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Kenapa bila guna mobile xkeluar entri pun.just keluar profile je.susah je nak baca entri. Kena click dekstop version br dpt tgk entri.

    Anugerah penyayang gitu...tahniah!

    BalasPadam
  2. saya mohon maaf ya RH, atas keadaan sebegitu. Etuza jg hadapi masalah yang sama bila guna samsEtuza. Tapi tak ada masalah paparan bila guna komputer window seven..pc puas hati tengok banyak benda boleh dibaca..

    BalasPadam
  3. Setuju dengan Cikgu Etuza. Kita perlu terus belajar dan belajar :) Tiada sempadan usia/ waktu untuk kita timba ilmu.

    BalasPadam
  4. pembelajaran tanpa henti kerana setiap masa ada ja perkara2 baru diterbitkan..

    BalasPadam
  5. Tahniah atas anugerah guru penyanyang...

    BalasPadam
  6. ye betul..skrg ni pun JM masih belajar utk mencantik kan blog supaya ramai yg suka terjah blog JM tu hheheeh

    BalasPadam
  7. Tahniah JM..kita terus kan berbelog

    BalasPadam
  8. Tahniah JM..kita terus kan berbelog

    BalasPadam
  9. Sayapun sedang belajar juga, maklumlah semakin kita belajar, semakin banyak yang kita tidak tahu..

    BalasPadam
  10. Tahniah Cikgu...kita sebenarnya masih belajar...belajar dalam banyak bidang di dunia blogging ni..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.