Bahagianya Rasa Dapat Anak Kembar

Bahagianya Rasa Dapat Anak Kembar

Pasangan ini Shah Rizal & Wann 
Pasangan Cikgu yang dapat
anak kembar.Bahagianya rasa
dapat anak kembar perempuan.
tengok saja lah seorang satu
mendakap anak dengan 
penuh kasih sayang.
Isteri saya bersalin
tujuh kali saja 
alhamdulillah jadilah zuriat 7.


Shah Rizal ni pernah kursus
dengan Etuza di Pusat Kegiatan Guru,
Keningau. Masa tu dia masih bujang.
Dia mengajar di SK. Senagang Keningau.
Walaupun satu daerah Keningau,
jarang sebenarnya jumpa dia
selepas sama-sama kursus hari tu.
Hari jumaat lalu bersamaan
19hb Sept terjumpa dia 
di Gmart Keningau Mal.
Saya tengok dia sibuk 
melayan dua baby comel 
serba serbi sama. Wajah 
kelihatan sama, susuk tubuh
juga sama, baju dan kasut
juga sama. Ha sahlah anak 
Shah Rizal dengan isterinya
Wan KEMBAR.
Seronok tengok diorang 
ada anak kembar.
Ini lah anugerah Allah,
tak beri pada kita dikurniakan
anak kembar kepada
kawan-kawan kita.
Kepada semua kawan2 Etuza
yang ada baby, selamat melayani
karenah baby anda.
Sayangilah dengan penuh
kasih sayang. inshaAllah
anak itu nanti akan
menyayangi kita
kala kita lanjut usia.
Tahniah Shah Rizal & Wan
dapat anak kembar.

Hakcipta@Etuza

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

12 ulasan

Betul tu...2 kali bersalin 4...3 kali bersalin 6...

kalaulah boleh dirancang2 dapat kembar...Alhamdulillah..

comel...geram tengok..

tp saya ada masalah sikit bab nak mengecam pasangan kembar ni...dah 23 th kawen...anak sedara suami yg kembar..dari dia org kecik sampai skrg dah kawen..saya masih tak cam mana adik mana kakak..

Comel anak sahabat Etuza tu. Sudah rezeki mereka mendapat anak kembar ^_^

memang berlaku kekeliruan bila sikembar itu berdekatan..tak ada beza. inilah kuasa Allah subahanallah..

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

kembar seiras memang begitu.. :)

Ya ALLAH beshnya dapat kembar kan. suke tengok kembar ni ;)

memanf seronok jika ada ana kembar..sekali bersalin dapat 2 org terus..JM pun ada adik kembar lelaki..mmg seiras kekadang org tersalah, susah nk beza adik dan abg..skrg berumur 20 tahun :-)

Comelnya kembar ini..

psstt: Sebenarnya saya masih tak berpuas hati, nak juga cari entri artis seiras Cikgu Etuza, tiba2 terjumpa entri ini (pernah baca tapi lupa kat mana...)

pernah berangan nak dapatkan anak kembar..

@umi alya

JM berangan nak kahwin muuaaahahahaha

@Jari Manisinsya allah dik, berangan akan menjadi kenyataan, jangan lupa jemput kami ya..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (435) Ceritaku (420) Berita (380) Agama (370) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (182) Berita Keningau (176) Hadiah (151) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (119) Sejarah (105) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (87) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (63) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Percutian (26) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Kucing (20) Perkahwinan (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger