Aku Mulai Sayang

Aku Mulai Sayang

Asalamualaikum semua..
Ringkas saja nak kata..
Etuza mulai SAYANG blog Pesona & Mustika.
Kekerapan menjenguk dan mengurus 
blog ini nampaknya menjadikan
Etuza semakin SAYANG blog ini.
Senyum untuk anda!
Tapi tengok jangan pula cair ya!
Ada sinar renungan..masa depan
dalam kehidupan di Dunia menuju akhirat.
Saja zahirkan kenangan dalam blog
peribadi Etuza.


Etuza berdoa moga blog Pesona & Mustika
tidak temui kesulitan lagi.
Syukran Ya Allah.

 Jangan renung lama sangat ya!
Hehehe..

Jangan cair ya..Kenangan Cuma
terima kasih sudi tengok..


Hakcipta@Etuza


Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

7 ulasan

saya 'sayang' jugak pd blog kawan2...tempat menjalinkan ukhuwah...

blog yng hidup ialah blog yang ada interaksi antara blogger lain..tq Kamsiah

Alhamdulillah....tak kenal maka tak cinta...begitulah diibaratkan cikgu dengan blog baharu cikgu ni kan..

Assalam cikgu etuza, Jm kurang fahamm dgn komen yg d tinggalkan d blog Jm tu tp yg pasti Jm suka baca blog reader yg suka buat kunjungan d blog Jm dan xkkan pernah delete komen yg d tinggalkan. Mohon maaf jika ada salah faham ye.
Salam ukhuwah dan i will keep reading your blog :-)

mohon maaf, kekeliruan berlaku..tak apa JM pcik yg silap tu tak klik publish agaknya saya ..

Masalah saya jika menggunakan telefon, kadang2 terdelete komen rakan tanpa disedari, memang tak disengajakan.

Risau juga jika rakan2 kecil hati ke apa?? tapi itulah, jika berada diluar rumah, nak tak nak kena guna telefon gak..

semoga cikgu success dalam ber blog ye

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (441) Agama (394) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (317) Info Lelaki (280) Tips Blog (273) Pengalaman (247) Anak (233) Pendidikan (220) Nasihat (214) Kasih sayang (198) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (131) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (112) Segmen (108) Keluarga (100) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (53) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger